کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آستانه اربعین حسینی؛

اطلاعیه مهم فرمانداری بویراحمد پیرامون اربعین حسینی؛ هیچ موکبی و ایستگاه صلواتی در بویراحمد برپا نمی‌شود

15 مهر 1399 ساعت 18:29

هیچ موکبی به غیر از موکب سلامت آن هم در صورت نیاز، در مراسم اربعین برپا نخواهد شد. اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستان بویر احمد حق ثبت نام و یا گرفتن هر گونه وجهی از افراد- تحت هر عنوان در این ایام- برای اعزام به عتبات عالیات کشور عراق، تا اطلاع ثانوی را ندارند.


روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای آورده است که «بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، هرگونه پیاده روی و پذیرایی در قالب کاروان اربعین سید الشهدا -علیه السلام- که سال‌های قبل مرسوم بود- به سمت مرزهای کشور عراق و داخل کشور ممنوع است؛ لذا با توجه به وضعیت قرمز شهرستان بویراحمد در آمار کرونا، از هرگونه تجمع هیئت‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح معابر و خیابان‌ها جلوگیری می‌شود.
به گزارش کبنا، همچنین در این اطلاعیه آمده است، هیچ موکبی به غیر از موکب سلامت آن هم در صورت نیاز، در مراسم اربعین برپا نخواهد شد. اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستان بویر احمد حق ثبت نام و یا گرفتن هر گونه وجهی از افراد- تحت هر عنوان در این ایام- برای اعزام به عتبات عالیات کشور عراق، تا اطلاع ثانوی را ندارند.
 


کد مطلب: 426288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426288/اطلاعیه-مهم-فرمانداری-بویراحمد-پیرامون-اربعین-حسینی-هیچ-موکبی-ایستگاه-صلواتی-برپا-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1