کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد گفت؛

ارائه ۱۳۸ مورد خدمات عمرانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

19 شهريور 1399 ساعت 11:11

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۸ مورد عملیات عمرانی در زمینه ساخت، خرید، بهسازی، مقاوم‌سازی و تعمیرات کلی و جزئی در سال جاری به مددجویان این نهاد ارائه شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پنج‌ماهه سال جاری  ۱۳۸ مورد خدمات عمرانی درزمینه ساخت مسکن، خرید، بهسازی، مقاوم‌سازی، بازسازی، تعمیرات کلی و جزئی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی و شهری به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.
وی بابیان اینکه تأمین سرپناه امن و فراهم کردن زمینه آسایش و گذران زندگی مددجویان تحت حمایت همواره در اولویت برنامه‌ریزی‌های این نهاد است، گفت: یک میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان اعتبار در این زمینه هزینه شده است.
مبشری یادآور شد: در سال گذشته ۲۵۶۸ مورد عملیات عمرانی برای مددجویان انجام شده که در این رابطه حدود ۹۰۰ مورد ساخت مسکن به‌خصوص در مناطق محروم و روستاها و بقیه در زمینه تعمیرات، ایجاد سرویس‌های بهداشتی و سایر تعمیرات اساسی خانواده‌ها بوده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رویکرد این نهاد در ارائه خدمات مسکن به نیازمندان تأمین مسکن نیازمندان با رعایت الگوی اسلامی ایرانی از طریق کمک به تعمیرات، بهسازی، مقاوم‌سازی، ساخت، خرید، ودیعه و اجاره واحدهای مسکونی با اولویت تعمیرات، بهسازی و مقاوم‌سازی است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد اولویت تأمین مسکن را برای مددجویان مناطق روستایی و محروم در دستور کار دارد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت یاری کنند.


کد مطلب: 425347

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425347/ارائه-۱۳۸-مورد-خدمات-عمرانی-مددجویان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1