کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین افتتاح بزرگراه گچساران - خیرآباد مطرح شد

قدردانی موحد از «غلامرضا تاجگردون»

13 شهريور 1399 ساعت 17:14

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: من از خدمات آقای تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت تشکر می‌کنم. او منشأ خدمات زیادی بود. و در حوزه پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و آبادانی منطقه تاثیرگذار بود. او از نیروهای توانمند و خوب استان به شمار می‌رود.


بزرگراه گچساران - خیرآباد با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، بعد از ظهر روز ( پنجشنبه 13 شهریور ماه 99 )آئین افتتاح بزرگراه گچساران - خیرآباد با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425140-2.jpg
حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در حاشیه این آئین با اشاره به اینکه خدمات و برکات نظام اسلامی همواره به سمت مناطق محروم گسیل داده شده است، اظهار داشت: برقراری عدالت در تمام ابعاد آن همواره مدنظر نظام جمهوری اسلامی ایران است. در زمانی که کمترین آسفالت در مناطق محروم مشاهده می‌شد، اما الان به برکت این نظام، خدمات زیادی در توسعه راه‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم فهیم گچساران شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: من از خدمات آقای تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت تشکر می‌کنم. او منشأ خدمات زیادی بوده. و در حوزه پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و آبادانی منطقه تاثیرگذار بود. او از نیروهای توانمند و خوب استان به شمار می‌رود.
همچنین در این آئین محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با نام بردن از غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم گچساران و باشت، گفت: تلاش‌های آقای تاجگردون برای خدمت به مردم و اجرای این پروژه‌ها قابل قدردانی است.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز از خدمات تاجگردون در طول خدمتش به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.


کد مطلب: 425140

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425140/قدردانی-موحد-غلامرضا-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1