کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران؛

ارشدی: اینترنت پرسرعت به روستاهای گچساران رسید

13 شهريور 1399 ساعت 3:05

رئیس شورای شهرستان گچساران گفت: در راستای تحقق عدالت ارتباطی، کلیه روستاهای بالای بیست خانوار به لطف مسئولین نظام جمهوری اسلامی به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.


به گزارش کبنانیوز از گچساران، قوام ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری «امیری» مدیرکل مخابرات استان و قدردانی از پیگیری‌های مستمر «احمدی» ریاست مخابرات شهرستان در راستای تحقق عدالت ارتباطی به‌زودی روستاهای بالای بیست خانوار به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.
ارشدی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده برای زیرساخت خدمات الکترونیکی روستایی، طرح ارتقای شبکه با پوشش مناسب همراه اول و ایرانسل برای روستاهای چهاربیشه سفلی و علیا، آب‌چیرک، اشکفت شیری، مردان‌معصوم و همچنین تمامی روستاهای حوزه لیشتر و خیرآباد و نیز در حوزه باباکلان و بن‌پیر، روستاهای حوزه امامزاده‌جعفر، بید زرد، سربیشه، تلخ‌آب‌شیرین، ماهورباشت، پاکوه، سربیشه، کلاغ‌نشین و نارک و همچنین روستاهای آرو، اسپر، ده‌ بی‌بی‌کریمه، مارین، نازمکان علیا و سفلی، شامبراکان که خط فیبرنوری آن در حال اتمام است.
رئیس شورای شهرستان گچساران ادامه داد: همچنین ارتقای شبکه اینترنت مرکز بویراحمد گرمسیری دیل و افزایش پهنای باند این منطقه به‌زودی کلیه روستاهای بالای بیست خانوار از نعمت اینترنت پرسرعت بهرمند خواهند شد.
وی با اشاره به توسعه شبکه مخابراتی و تجهیز روستاها به اینترنت پر سرعت افزود: اختلال در تماس‌ها و نبود پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت که از حقوق اولیه همه شهروندان علی‌الخصوص روستاییان در عصر حاضر است و اکنون با آن مواجه هستیم؛ بزودی اختلاط مخابراتی مرتفع خواهد شد.
وی در پایان گفت: از حسن توجه کلیه همکارانم در شورای بخش مرکزی و شورای شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.


کد مطلب: 425111

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425111/ارشدی-اینترنت-پرسرعت-روستاهای-گچساران-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1