کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

سیر صعودی مبتلایان به کرونا در چرام، لنده و دنا

11 شهريور 1399 ساعت 17:21

وضعیت کرونایی ۴ شهرستان‌ کهگیلویه، چرام ، بویراحمد و لنده قرمز است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان کهگیلویه طی چند روز اخیر ۳ و نیم برابر شده است گفت: پس از کهگیلویه شهرستان بویراحمد با افزایش مبتلایان مواجه بوده و شهرستان‌های چرام، لنده و دنا نیز سیر صعودی دارند.
یزدانپناه با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش است و این آمار نگران کننده است افزود: تعداد تخت‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج(بیمارستان معین کرونایی استان) در حال توسعه و افزایش است همچنین در شهر دهدشت نیز در حال افزایش تخت ‌های بیمارستانی هستیم.
وی ادامه داد: در صورت نیاز بیمارستان صحرایی سپاه فتح استان برای بیماران کرونایی استان راه اندازی می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه شرکت در هر مراسم و تجمعی بیماری کرونا را به سادگی منتقل می کند، اضافه کرد: دلیل افزایش بیماران کرونایی استان به ویژه در ۴ شهرستان که با وضعیت قرمز مواجه هستند، رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی و شرکت در مراسم تشییع جنازه‌های چند هزار نفری است.
وی ادامه داد: در صورتی که دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت 100 در صد رعایت نشود و این روند افزایشی مبتلایان ادامه داشته باشد استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز به وضعیت پرخطر می رسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در این صورت هم تعداد مبتلایان بیشتر می شوند و هم طی دو تا سه هفته آینده مرگ و میر ناشی از کرونا چندین برابر می شود.


کد مطلب: 425041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425041/سیر-صعودی-مبتلایان-کرونا-چرام-لنده-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1