کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد

روشنفکر: کفالت مردم گچسارن و باشت را نپذیرفتم / آدم‌های مریض کارشان شب‌نامه نویسی و شایعه پراکنی است / مشاوران واقعی روشنفکر مردم است / حزب من مردم است

10 شهريور 1399 ساعت 13:32

نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قبل از ظهر امروز (دوشنبه 10 شهریور ماه 99) در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
روشنفکر در ادامه این نشست گفت: من در سه فراکسیون حضور دارم، فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را با توجه به وضعیت اسفباری که در استان کهگیلویه و بویراحمد هست، انتخاب کردم. در بحث خودکشی، طلاق، بیکاری و در بعضی از آسیب‌های این چنینی استان ما رتبه پررنگی دارد. رسانه‌ها با کمک کارشناساس می‌توانند نقش ایفا کنند.
 وی افزود: هیئت رئیسه فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: از تمام کسانی که در انتخابات چه علیه من و چه له من مطلبی زده‌اند،؛ تشکر می‌کنم. از همه شرکت کنندگان در انتخابات چه مخالفان و چه موافقان تشکر می‌کنم. از همه دستاندرکاران انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار و معاون وی نیز تشکر می‌کنم.
روشنفکر در خصوص کفالت حوزه انتخابیه مردم گچساران و باشت، گفت: هیئت رئیسه مجلس کفالت مردم نجیب گچساران و باشت را به بنده پیشنهاد دادند، اما من نپذیرفتم، اما خودم را ملزم می‌دانم که پیگیر مسائل مردم گچساران و باشت باشم. هر چند انسان‌های مریض که کارشان شب نامه و شایعه پراکنی هست، هر چه دلشان خواسته‌اند، نوشته‌اند. امیدوارم خداوند همه ماها را مورد عنایت و بخشش رحمتش قرار دهد.
نماینده مجلس در پاسخ به سئوال کبنا، در خصوص مشاوران نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، اظهار داشت: خیلی الزام نیست که بنده مشاوران خودم را معرفی کنم. مشاوران واقعی روشنفکر، مردم هستند. با کارشناسان، متخصصان هر حوزه مشورت دارم. من سرباز انقلاب و رهبری هستم. عضو کوچکی از حزب مردم هستم. مردم با همین نگاه به بنده رأی داده‌اند. مخالف تفریط و افراط هستم. من همیشه پاسخگوی خبرنگاران و مردم هستم.


کد مطلب: 424994

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424994/روشنفکر-کفالت-مردم-گچسارن-باشت-نپذیرفتم-آدم-های-مریض-کارشان-شب-نامه-نویسی-شایعه-پراکنی-مشاوران-واقعی-حزب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1