کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

کاربران در باره پست تاجگردون چه می‌گویند / واکنش هدایت‌خواه به تاجگردون: «بچه‌ گول می‌زنید»

9 شهريور 1399 ساعت 1:01

پست غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در باره «آش نذری شب عاشورا و فردی که می‌گفت؛ تاجگردون دروغ می‌گوید که در خانه‌ پدری‌اش روضه برپا می‌شد،» با واکنش زیادی از سوی کاربران مواجه شد. در این بین حمیده هدایت‌خواه از کنشگران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به این پست تاجگردون واکنش تندتر و متفاوت‌تری نشان داد.


پست غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی [اینجا کلیک کنید] در باره آش نذری شب عاشورا و فردی که می‌گفت؛ تاجگردون دروغ می‌گوید که در خانه‌ پدری‌اش روضه برپا می‌شد، با واکنش زیادی از سوی کاربران مواجه شد. در این بین حمیده هدایت‌خواه از کنشگران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به این پست تاجگردون واکنش تندتر و متفاوت‌تری نشان داد.

به گزارش کبنا، برخی از کاربران در باره این پست اینگونه می‌گویند:
**«ریش‌هایی که علیرغم تلاشهای بی‌وقفه شما برای سبز نگه داشتن این شهر و مردمش، ۸ سال تلاش کردند ریشه‌های این شهر و این مردم رو خشک کنند؛ اما تا وقتی تاجگردون برای ما یک تفکر و یک مسیر است، قطعاً این اجازه را به ریش‌های بی ریشه نخواهیم داد!  دوباره باران خواهد بارید و ما دوباره سبز خواهیم شد.»

**«تاجگردون هرگز از قلب ما پاک نمی‌شود.»
**«امیدوارم به آبروی مادری که مادری برای همه یتیمان کرد و اینگونه نامش رو بر زبان آوردن د به زودی حقتو از حلقومشون بکشه»

**«حاج غلام انشاالله به آبروی همون علم اباالفضل که واسادی و نگاهی بهش انداحتی روسیاه میشن»
** «قدم‌های غلام گچسارانیها در هیئتهای عزاداری امیدی بود بر دل یارانش، یارانی که امشب با دل شکسته حسینشان را صدا می‌زنند، انشالله جواب این ظلم را پس خواهند داد، یاران منتظر بمانید که دست خدا بالای هر دستیست.»»

 ** «حاجی جان کاش می‌گفتی اسمشو تاماهیتش بیشتر برا مردم مشخص می‌شد. ننگ برخائنین»

**«دکتر تا نشانه پیرو حسین علیه السلام بودن شکل ظاهریست ما همچنان در حال فاصله از اندیشه حسینیم»

**«یزیدیان این زمان همگی به ظاهر حسینی شدند جناب تاجگردون شما در قلب مردم خواهی ماند.»

**«تا ابد تاجگردونیم»
**«قلم ما جز نام تاجگردون نخواهد نوشت.»

** «واگذارشون کن به خدا و همین شبهای تاسوعا و عاشورا، دست خدا بالاترین دستهاست»

 ** «امام حسین پشتو پناهت میرشکال شهرم»

 **«تا مردم گچساران و باشت رو داری غم مخور. صدبار دیگه هم به دنیا بیایم قلم ما جز نام تاجگردون نخواهد نوشت»
**«این مُلک ماندنی وما رفتنی...جناب آقای تاجگردون از این اتفاق خوشحال باش که راحتان از این جماعت انسان نما جدا شد ...مردم با شما هستند. با خدا باش پادشاهی کن»
** «به حق این شبهای عزیز بدگویان شماروخداوند متعال خار و ذلیل کند.»
بعضی از این کاربران با کامنت‌های خود به سید قدرت حسینی بحرینی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت کنایه می‌زدند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424952-2.jpg
حمیده هدایت‌خواه از فعالین فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در کامنتی نوشت: «از صدر اسلام تاکنون از عمر و ابوبکر گرفته تا مأمون و هارون و یزید و معاویه همگی مسلمان بوده‌اند و نذری می‌داده‌اند و تمام نمازها را به جماعت به جا می‌آوردند این عوام فریبی‌ها چه چیز تازه ای نیست، بچه گول می‌زنید.»


کد مطلب: 424952

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424952/کاربران-باره-پست-تاجگردون-می-گویند-واکنش-هدایت-خواه-بچه-گول-می-زنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1