کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

امروز / بیشترین موارد مثبت کرونایی در بویراحمد و گچساران

31 مرداد 1399 ساعت 17:22

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 3847 نفر بهبود یافته اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 3847 نفر بهبود یافته اند.
دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 212 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 94 بيمار كرونايي قطعي بوده و 14 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا؛ یزدان پناه تصریح کرد: امروز از 204 نمونه دريافت شده  در آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج بيشترين موارد مثبت در بويراحمد  (75 درصد) و گچساران ( 18 درصد) بود.
وی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، یادآور شد: رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی برای برگزاری آیین های سوگواری ماه محرم توسط هیات‌های مذهبی ضروری است و مسوولان هیات‌ها ملزم به اجرای آن هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: نباید در این ایام سوگواری به گونه ای رفتار کرد که باعث ابتلای  افراد به این بیماری خطرناک شویم.
وی خاطر نشان کرد: در ایام کرونا، هر خانه باید خود یک حسینیه باشد تا بتوانیم شور و شعور حسینی را  به رخ دنیا کشیده و در راستای قطع زنجیره بیماری گام برداریم.


کد مطلب: 424656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424656/امروز-بیشترین-موارد-مثبت-کرونایی-بویراحمد-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1