کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت سالروز ورود آزادگان

26 مرداد 1399 ساعت 10:00

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز ایران را تبریک گفت.


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سالروز آزادی آزادگان سرافراز ایران را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان، در این پیام آمده است؛
بیست و شش مردادماه، فرازی فاخر در تاریخ انقلاب اسلامی و بی‌گمان از مصادیق درخشان «ایام الله» است. این روز به یاد ماندنی و مبارک، یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز به میهن اسلامی است. دلاورمردانی نستوه و استوارقامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.
بی تردید سرافرازی و موفقیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و آزادگان دلاوری است که در دوران دفاع مقدس با عشق به خدا و میهن برای رسیدن به قلّه‌های فتح و ظفر، جهانیان را به شگفتی وا داشتند و با استقامت وصف ناپذیر زیباترین جلوه غیرت و همت ایرانیان را در جهان به نمایش گذاشتند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت اسوه‌های ایمان، صلابت و بردرباری به کشور، ازخودگذشتگی و ایثار دلیرانه آزادگان عزیز را ارج می‌نهیم و ازتلاش غیورانه آنهادر جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی سپاسگزاریم.
همچنین از درگاه خداوند سبحان برای تمامی ایثارگران و آزادگان عزیز به ویژه آزادگان گرانقدر شوراهای اسلامی سراسر استان و خانواده‌های عزیزشان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

رضا دلشادیان
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 424431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424431/پیام-تبریک-رئیس-شورای-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-بمناسبت-سالروز-ورود-آزادگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1