کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کرونا کارمندان را به تخلفات اداری معرفی می‌کشاند / پیام‌های مرگ

14 مرداد 1399 ساعت 20:58

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر مسئول و کارمندی در این استان در مراسمات عزا و عروسی شرکت کند به تخلفات اداری معرفی می شوند حتی اگر معاونان بنده در استانداری باشند به جد برخورد می شود.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( سه شنبه 14 مرداد ماه 99 ) در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که در ساختمان دولت برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه هنوز در وضعیت هشدار قرار داریم و کار آر موارد توصیه‌ای گذشته و باید عملیاتی وارد کار شد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری افزود: با صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند باید به جد برخورد شود و پلمب شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: افزون بر 180 باغ و تالار  سال‌هاست که بدون مجوز در حال فعالیت هستند و به راحتی تجمع برگزار می‌کنند و حتی تجمع می‌کنند که چرا نمی‌گذارید ما به کارمان ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: این افراد تخلف کرده‌اند و به طور صریح قانون را زیر پا گذاشته اما مطالبه گر شده‌اند.
کلانتری با اشاره به عدم حضور صدا و سیما در این نشست، عنوان کرد: باید صنوف کم کار و حتی صنوف موفق به صدا و سیما معرفی شوند و اصنافی که خوب عمل کرده‌اند تشویق شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نمایشگاه‌های اتومبیل و پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ به جد بررسی شوند و با آنهایی کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود.
وی گفت: چنانچه کادر درمان در بیمارستان‌ها کم بیاورند و خسته شوند باید با پیکر نیمه جان عزیزانمان در محوطه بیمارستان باشیم و دیگر کسی پاسخگو نیست.
کلانتری افزود: برخی‌ها در فضای مجازی زمین و زمان را به هم می‌دوزند تا مراسمات شلوغی برگزار کنند و منتظر پذیرایی افراد با کرونا هستند.
وی بیان کرد: هیچ کارمندی که وابسته به نظام بوده حق شرکت در مجالس و دورهمی ها و تجمعات را ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هر مدیر و یا مسئولی در مراسمات و تجمعات شرکت کند به تخلفات اداری معرفی می‌شود.
وی با گلایه از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: وضعیت ترمینال‌های استان رضایت بخش و مطلوب نیست.
کلانتری عنوان کرد: محدودیت‌ها باید عملیاتی شوند و به افرادی که ماسک نمی‌زنند نباید هیچ خدماتی در اماکن و ادارات مختلف ارائه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حفظ جان مردم مهم استان بحث جناح حذب و قوم نیست و باید رسانه‌ها در خصوص معرفی صنوف برتر در زمینه رعایت پروتکل‌ها فرهنگ سازی کنند.
کلانتری بیان کرد: تمامی جوانب برگزاری کنکور امسال توسط دستگاه‌های متولی (آموزش و پروورش و دانشگاه‌های استان) با هماهنگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی با اشاره به ایام محرم گفت: فضای عمومی استان باید حسینی شود که هر بیننده‌ای با دیدن شهرهایمان متوجه این اقدام فوق العاده شود.


کد مطلب: 424030

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424030/کرونا-کارمندان-تخلفات-اداری-معرفی-می-کشاند-پیام-های-مرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1