تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۴۲۴۰۳۰
در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

وضعیت ترمینال‌ها و پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست / گلایه استاندار از راهداری / پیام‌های مرگ / برگزاری کنکور در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شود/ کنایه استاندار به صدا و سیما

۰
کرونا کارمندان را به تخلفات اداری معرفی می‌کشاند / پیام‌های مرگ
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( سه شنبه 14 مرداد ماه 99 ) در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که در ساختمان دولت برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه هنوز در وضعیت هشدار قرار داریم و کار آر موارد توصیه‌ای گذشته و باید عملیاتی وارد کار شد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری افزود: با صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند باید به جد برخورد شود و پلمب شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: افزون بر 180 باغ و تالار  سال‌هاست که بدون مجوز در حال فعالیت هستند و به راحتی تجمع برگزار می‌کنند و حتی تجمع می‌کنند که چرا نمی‌گذارید ما به کارمان ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: این افراد تخلف کرده‌اند و به طور صریح قانون را زیر پا گذاشته اما مطالبه گر شده‌اند.
کلانتری با اشاره به عدم حضور صدا و سیما در این نشست، عنوان کرد: باید صنوف کم کار و حتی صنوف موفق به صدا و سیما معرفی شوند و اصنافی که خوب عمل کرده‌اند تشویق شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نمایشگاه‌های اتومبیل و پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ به جد بررسی شوند و با آنهایی کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود.
وی گفت: چنانچه کادر درمان در بیمارستان‌ها کم بیاورند و خسته شوند باید با پیکر نیمه جان عزیزانمان در محوطه بیمارستان باشیم و دیگر کسی پاسخگو نیست.
کلانتری افزود: برخی‌ها در فضای مجازی زمین و زمان را به هم می‌دوزند تا مراسمات شلوغی برگزار کنند و منتظر پذیرایی افراد با کرونا هستند.
وی بیان کرد: هیچ کارمندی که وابسته به نظام بوده حق شرکت در مجالس و دورهمی ها و تجمعات را ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هر مدیر و یا مسئولی در مراسمات و تجمعات شرکت کند به تخلفات اداری معرفی می‌شود.
وی با گلایه از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: وضعیت ترمینال‌های استان رضایت بخش و مطلوب نیست.
کلانتری عنوان کرد: محدودیت‌ها باید عملیاتی شوند و به افرادی که ماسک نمی‌زنند نباید هیچ خدماتی در اماکن و ادارات مختلف ارائه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حفظ جان مردم مهم استان بحث جناح حذب و قوم نیست و باید رسانه‌ها در خصوص معرفی صنوف برتر در زمینه رعایت پروتکل‌ها فرهنگ سازی کنند.
کلانتری بیان کرد: تمامی جوانب برگزاری کنکور امسال توسط دستگاه‌های متولی (آموزش و پروورش و دانشگاه‌های استان) با هماهنگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی با اشاره به ایام محرم گفت: فضای عمومی استان باید حسینی شود که هر بیننده‌ای با دیدن شهرهایمان متوجه این اقدام فوق العاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1