کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از انتشار خبری مبنی بر عدم پرداخت حقوق نیروهای خدماتی بیمارستان دهدشت:

واکنش اداره کار کهگیلویه به خبر کبنا / آیا پاس دادن های ادارات سودی برای کارگر دارد؟

7 مرداد 1399 ساعت 18:38

در پی انتشار گزارش «نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان دهدشت ۵ ماه حقوق نگرفتند / از عدم پاسخگویی یزدانپناه تا طفره رفتن پیمانکار شرکت» در کبنانیوز، رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه در اظهارنظری کوتاه بر مطالبه حق کارگران تاکید کرد.


در پی انتشار گزارش «نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان دهدشت ۵ ماه حقوق نگرفتند / از عدم پاسخگویی یزدانپناه تا طفره رفتن پیمانکار شرکت»  در کبنانیوز، رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه در اظهارنظری کوتاه بر مطالبه حق کارگران تاکید کرد.
خادمی رییس اداره کار کهگیلویه اظهار کرد: تاکنون هیچ کارگری در این خصوص به ما مراجعه نکرده است.
وی با تاکید بر دفاع از حقوق کارگران افزود: اگر مراجعه کنند حتما پیگیر مطالبات آنها خواهیم بود.
اما موضوع مهم در مطالبه حق کارگران همین پاس دادن های ادارات به یکدیگر است، بارها کارگران در صنوف مختلف به ادارات و افراد مختلفی ارجاع داده شده اند و کارگران از این شرایط خسته هستند و عموما به این پاس کاری ها هیچ باوری ندارند.
در هر صورت، مسئولان استانی و شهرستانی، از سطوح خرد گرفته تا شخص استاندار باید فکری اساسی برای کارگرانی که در پیمانکاری ها بکار گرفته می شوند بکنند.
موضوع مهمی که در این خصوص مطرح می شود این است که آیا پیمانکارها بر اساس صلاحیت انتخاب می شوند تا بتوانند حقوق کارگر خود را بپردازند یا آنکه انعقاد قراردادها صرفا بر اساس سود و منافع شخصی است؟


کد مطلب: 423751

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423751/واکنش-اداره-کار-کهگیلویه-خبر-کبنا-آیا-پاس-دادن-های-ادارات-سودی-کارگر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1