کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با وزیر نفت؛

اعلام آمادگی زنگنه برای رفع محرومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

1 مرداد 1399 ساعت 18:47

توجه ویژه دولت به حوزه‌های نفت و گاز موجب ایجاد اشتغال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه مثبت وزیر نفت به مناطق نفت خیز جنوب به خصوص کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه به استان و تخصیص اعتبارات برای توسعه استان شد.
حسین کلانتری با اشاره به موارد مطرح شده در نشست با وزیر نفت، اظهار کرد: توجه ویژه دولت به حوزه‌های نفت و گاز سبب ایجاد اشتغال و توسعه استان می‌شود.
وی با تشریح وضعیت شرکت نفت و گاز گچساران، طرح‌های در دست اقدام، مسائل نیروی انسانی، شرکت طرح‌های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی در حال اجرا در استان، عنوان کرد: ۲۰ درصد نفت و گاز کشور در شهرستان‌های گچساران و بهمئی تولید می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گچساران بام نفتی ایران و دومین تولید کننده نفت خام در جنوب به شمار می‌رود.
کلانتری خواستار توجه ویژه به استان و تخصیص اعتبارات برای توسعه استان شد.
وی بیان کرد: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نفت خیز کهگیلویه و بویراحمد با همه توان کمک اعلام آمادگی کرد.
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار، تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نفت خیز کهگیلویه و بویراحمد با همه توان کمک می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون نسبت به تمامی شهرستان های استان از جمله گچساران، بهمئی و مناطق نفت خیز هیچ کمکی را دریغ نکردیم، گفت: در شرایط کنونی نسبت به بررسی و اجرایی کردن درخواست های کارشناسی شده که توسط استاندار استان ارائه شد، دستورات  لازم و مساعد داده می شود.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد اثرات این نشست باشیم و ثمرات آن را به مردم شهید پرور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کنیم.


کد مطلب: 423522

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423522/اعلام-آمادگی-زنگنه-رفع-محرومیت-ها-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1