تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۲۳۳۸۰
کبنا گزارش می‌دهد

گزینه‌های احتمالی وزارت صمت

۲
۱
گزینه‌های احتمالی وزارت صمت
کبنا ؛رحمت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت 3 ماه فرصت دارد، به تسنیم گفت: روزهای پایانی فرصت دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی وزارت در حال سپری شدن است اما تا کنون رایزنی با مجلس و نامه برای معرفی وزیر پیشنهادی ارسال نشده  است.
وی افزود: در جلسه ای که  اخیرا اعضای کمیسیون صنایع مجلس با مدرس خیابانی سرپرست وزارت «صمت» داشتند مباحثی پیرامون این موضوع مطرح نشد.
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه با توجه به اهمیت وزارت صنعت به ویژه در شرایط فعلی بهتر است دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی«صمت» را به مجلس معرفی کند، بیان داشت: آقایان مدرس خیابانی،سرپرست وزارتخانه و همچنین اسماعیلی معاون صنایع معدنی وزارت«صمت»که 2 دوره نماینده مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن بوده ازجمله گزینه هایی هستند که در رسانه ها به عنوان گزینه های پیشنهادی وزارت صمت مطرح می شوند.
فیروزی در همین راستا ادامه داد: البته استاندار فعلی خراسان رضوی هم نیز در سطح رسانه ها مطرح است که وی گزینه چندان جدی نیست.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدرزاده از گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه آقای غریب پور با توجه به تجاربی که دارد میتواند بهترین گزینه باشد ولی ساده لوحی است اگر فکر کنید یک کهگیلویه و بویراحمدی بتواند از این مجلس رای اعتماد بگیرد .برخورد با تاجگردون و موضوع تقسیم کمیسیونهای تخصصی که عملا هر سه نماینده استان را از گردونه خارج کردند .
Iran, Islamic Republic of
اسم ایشون در هیچکدوم از سایت های کشوری مطرح نشده بزرگوار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1