کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حیف و میل بیت‌المال در کف خیابان‌های یاسوج

27 تير 1399 ساعت 21:52

شهردار یاسوج گفت: در سطح شهر با کنده کاری های بسیاری بر می خوریم که بیشتر آن ها توسط دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد شده است و در بیشتر مواقع سبب نگرانی مردم می‌شود.


 خیابان‌ها به صورت غیر منتظره کنده کاری می‌شوند و کام رانندگان زیادی که با این چاله چوله‌ها آشنایی ندارند تلخ شده است. نبود هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری به افزایش این کنده کاری‌ها دامن زده است.
به گزارش کبنا، نستهن مقدم شهردار یاسوج در جلسه نشست دستگاه‌های خدمات رسان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع اشاره می‌کند و می‌گوید: گفت: کنده کاری‌های ایجاد شده توسط دستگاه‌های خدمات رسان به سبب طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه در برخی شهرها سبب نارضایتی مردم شده است.
عکس تزیینی است
نستهن مقدم افزود: مناطق شهری که توسط شهرداری آسفالت شده، به دلیل این کنده کاری‌ها از سوی برخی از دستگاه‌های خدمات رسان آسیب می‌بینند و حیف و میل منابع می‌شود. 
مقدم عنوان کرد: به سبب ویروس شیوع ویروس کرونا شهرداری متحمل آسیب‌های درآمدی زیادی شد اما شهرداری سطح خدمات را کاهش نداد.
وی ابراز داشت: برای اجرای طرح‌های برق رسانی به نقاط مختلف شهریمی توان به سمت و سوی ایجاد بستر زیرزمینی بهره برد.

شاخ کابوس «نستهن مقدم» شکسته شد / جذب نیروهای تخصصی در دستور کار / یاسوج معروف به کارگاه عمرانی/ مدیران به دنبال کاهش عوارض/شهرداری با طعنه‌ای عقب نشینی نمی‌کند نستهن مقدم شهردار یاسوج


کد مطلب: 423331

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423331/حیف-میل-بیت-المال-کف-خیابان-های-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1