تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۲۳۱۸۲
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه استان؛

اهمیت توجه توامان به ورزش و نماز در خصوص جوانان

۰
اهمیت توجه توامان به ورزش و نماز در خصوص جوانان
کبنا ؛آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (21 تیر ماه) در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر در زمینه ورزش و جوانان سرمایه گذاری کنیم، شاهد آثار مثبت آن در زمینه کنترل بیماری ها، افسردگی، کاهش هزینه های درمانی، مرگ و میر، ارتقاء سلامت عمومی، آرامش روحی و روانی، جلوگیری از بزهکاری و ... خواهیم بود.
به گزارش کبنا؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در هر استان، شهر و یا بخش شرایط ورزش برای مردم و سلامتی آنها فراهم شود.
وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر وضعیت ورزش در اداره ها، نهادها و سازمان ها، مدارس و ... باشد که در شورای اداری این موضوع به تصویب برسد.
آیت الله حسینی خواستار فرهنگ سازی در زمینه ورزش در جامعه شد و ادامه داد: با توجه به تهیه نقشه جامع فرهنگی و مذهبی در استان و شهر یاسوج، باید در این نقشه بحث سرانه فضای ورزشی لحاظ شود.
امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باید ظرفیت های ورزشی در دسترس نوجوانان و جوانان باشد، گفت: می توان در فضای بیرون مساجد، پارک ها، مکان های فرهنگی و سایر اماکن مرتبط توجه به امر ورزش را در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر آمادگی طلاب و روحانیون برای برگزاری کلاس های اخلاق برای گروه های مختلف ورزشی، گفت: می توان در سالن های ورزشی از احادیث مختلف در راستای انجام تبلیغات محیطی و بالابردن بنیه معنوی ورزشکاران استفاده کرد.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1