کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت تسهیلات به واحد های گردشگری آسیب دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد:

ارائه تسهیلات 160 میلیون ریالی به فعالان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

18 تير 1399 ساعت 20:22

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی و رکود بسیاری از واحد های گردشگری دولت در راستای حمایت از فعالان گردشگری تسهیلات ارزان قیمت ارائه می دهد.


 معاون گردشگری،اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در این باره، افزود: تفاهم نامه ای مابین معاونت گردشگری، وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است. 
محمد حسین زاده تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه تمام کسب کارهای گردشگری شامل راهنمایان تور،بومگردی ها،مراکز و موسسات گردشگری و همچنین حوزه های صنایع دستی و موزه های شخصی دارای مجوز مب تواند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی بیان کرد: با پیگیری های مسئولین کشوری سقف این تسهیلات به ازای هر شغل از 120میلیون ریال به 160 میلیون  ریال افزایش یافته است.
گردشگری یا بی‌حجابی
معاون گردشگری،اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: استفاده از این تسهیلات بهترین فرصت برای رونق مجدد کسب های گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد است.
حسین زاده عنوان کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی برای استفاده از فرصت ارزشمند به می توانند به سایت https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.
گردشگری بر مدار ناکارآمدی


کد مطلب: 423036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423036/ارائه-تسهیلات-160-میلیون-ریالی-فعالان-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1