تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۲۲۴۴۸
به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

دیدار فرمانده سپاه فتح با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

۰
دیدار فرمانده سپاه فتح با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛به مناسبت هفته قوه قضاییه، فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه فتح استان با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح به همراه حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از مسئولان این نهاد با حسن نگین تاجی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و هفته قوه قضائیه را به وی تبریک گفتند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خدمات دستگاه قضایی در استان تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه در کنار قوه قضاییه و دادگستری استان هستند.
سردار حمید خرمدل با بیان اینکه همکاری شورای تامین استان کم نظیر است گفت: همدلی و وفاق میان اعضای شورای تامین استان در سطح بسیار مطلوبی است و در ایام انتخابات، آتش سوزی ها و سایر حوزه‌ها این انسجام و هماهنگی نمایان بود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه  از حضور فرمانده سپاه فتح و هیات همراه تقدیر کرد و گفت: سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است.
حسن نگین تاجی در ادامه  به تشریح  بخشی از اقدامات دادگستری استان پرداخت و ابراز داشت: مایه خوشحالی است که مردم به اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان امیدوار شده اند و  به طور یقین عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها جدی است.
وی بیان کرد: در مبارزه با مفاسد به دنبال جنجال و هیاهو نیستیم و پرونده ها به طور دقیق و با رعایت تمام جوانب قانونی مورد رسیدگی قرار می گیرند.
نگین تاجی افزود: تمامی پرونده های سال 95 به بعد در استان تعیین تکلیف شده است و تنها 16 پرونده باقی مانده که این امر بیانگر کار علمی و تخصصی دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها است.
وی ابراز داشت:  تکریم ارباب رجوع از رویکردهای دستگاه قضا است و در این زمینه در استان دفتر پاسخگویی مردمی را راه اندازی کرده ایم و دو نفر از معاونین برای پاسخگویی  پذیرای مردم هستند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مدت 3000 ملاقات حضوری برای پاسخگویی و پیگیری مسائل مردم  از سوی مجموعه قضایی استان انجام شده است .
وی توجه به بحث آموزش و سواد علمی نیروهای دستگاه قضایی استان کهیلویه و بویراحمد را از دیگر رویکردهای این نهاد برشمرد و گفت: در بحث جوانگرایی نیز در دادگستری استان قضات جوان و باسوادی به کار گرفته شده اند .
نگین تاجی گفت: در بحث حقوق عامه نیز کمیسیون ویژه ای تشکیل داده ایم و در هر حوزه ای مسائل به صورت کارشناسی و علمی مورد بررسی قرار می گیرند.
وی ابراز داشت: سال گذشته 280 هکتار از اراضی و مابع ملی در استان رفع تصرف شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1