تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۲۲۴۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

نامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق و توکلی؛ مرا نترسانید، دعای خیر و آه مردم دیارم بی‌پاسخ نمی‌ماند / اگر یه ذره مال حرام در اموالم دیدی، گردنم را بزنید

۵۱
۱۴
نامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق و توکلی؛ مرا نترسانید، دعای خیر و آه مردم دیارم بی‌پاسخ نمی‌ماند / اگر یه ذره مال حرام در اموالم دیدی، گردنم را بزنید
کبنا ؛
غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای توضیحاتی درباره نامه‌ احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت به اعضای کمیسیون تحقیق اعتبارنامه مجلس یازدهم ارائه کرد.
به گزارش کبنا، متن نامه تاجگردون که خطاب به رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت نوشته شده است به شرح زیر است: 
جناب آقای احمد توکلی
رئیس محترم هیات مدیره دیده بان شفافیت
مرقومه جنابعالی خطاب به کمبود تحقیق مجلس شورای اسلامی در خصوص اعتبار نامه اینجانب که آن را از طریق رسانه‌های مختلف منتشر کرده اید، موجب شد که علیرغم اینکه تا پایان روند بررسی اعتبارنامه قصد پاسخگویی به تهمت‌ها و افتراها که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود را نداشتم، اما به دلیل حسن نظری که در شما سراغ دارم، تصمیم گرفتم که پاسخ اجمالی به سخنان شما که براساس اطلاعات نادرست ارائه شده به جنابعالی مطرح شده است، بدهم و امیدوارم که با اشراف بر اطلاعات دقیق و درست و با حسن نظر و درایت خویش به قضاوتی عادلانه در این خصوص بپردازید.
در این چند ماه پیش، حین و پس از انتخابات، آماج تخریب فضای رسانه ای و غیر رسانه ای داخلی و خارجی قرار گرفته ام و اگر چه به دلایل مختلف بر آنم که ریشه همه این حملات، در یکجا نهفته است و در موعد و مکان مقرر به طور ویژه به آن خواهیم پرداخت.
اما با تاسی به فرامین دینی هیچگاه به آنان به صورت رسانه ای پاسخ نداده ام اگر چه همیشه سعی کرده ام که صادقانه در مراجع رسمی پاسخگو بوده و خود را ملزم به رعایت این امر می‌دانم. همانگونه که مولا علی علیه السلام می‌فرمایند: «من ضن یعرضه فلیدع المراء» هرکسی که می‌خواهد آبروی خود را حفظ کند باید از جدال بپرهیزد و من نیز بر این باور و برای پیشگیری از آشفتگی جامعه تاکنون در مقام پاسخگویی برنیامدم اما در این برهه، صرفا برای تنویر افکار عمومی به سخنان شما پاسخ داده و در صورت ضرورت، در آینده آنچه را که بایسته است به تفصیل خواهم گفت.
اکنون پاسخ به یادداشت رسانه ای شما:
ابتدا خوشحالم که بعد از یکسال طرح موضوعات فساد مالی، اختلاس، ارتباط با اجانب و از این قبیل ترهات و اتهامات نسبت به اینجانب نزد جنابعالی، به این چند بند، محدود شد.
جهت استحضار جنابعالی و مردم شریف، حقیر پیش از این پاسخگوی شورای محترم نگهبان، شعبه بررسی اعتبارنامه و اکنون کمیسیون تحقیق بوده و هستم. پیش از این مکتوب و مستند به مراجع ذیربط پاسخ تقدیم کرده ام و اگر بیش از این هم ضرورتی باشد، حتما پاسخگو خواهم بود و خود را در برابر قانون مطیع می‌دانم.
در مرقومه تان تعرضی به شورای نگهبان و اعضای محترم آن کرده و آنچه که خود تشخیص دادید، بیان فرمودید. در این مقام خود را واجد صلاحیت برای پاسخ بدین امر نمی دانم و اصولا نه اطلاع و نه قصد دخالت و یا اظهار نظر در خصوص فرآیند‌های داخلی شورای محترم نگهبان دارم. در این چند ماهه عذرخواه و قدردان آنان بوده و هستم از حضور این عزیزان بزرگوار پوزش طلبیده که به هر دلیل قانونی و شرفی، وظیفه خود دیده اند که در خصوص صلاحیت اینجانب برای انتخابات، اعلام نظر مثبت کرده و متأسفانه آماج رسانه‌های بیگانه و منتقدین داخلی قرار گرفتند.
اینجانب در هر شرایطی، خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانم و ساحت شورای محترم نگهبان را پاک‌تر از کلامی که در نگاه شما و صدای آمریکا گفته شد، می‌دانم.
جناب توکلی «این تذهبون» فکر می‌کنید نتیجه این حرف‌ها چیست؟ آیا فکر نمی کنید نتیجه این نوع حرف ها، سست کردن ریشه اعتقادات مردم است؟ من هم مثل شما معتقدم آنان معصوم نیستند، ولی آیا فکر نمی کنید اگر اعضای شورای محترم نگهبان معصوم نباشند، جنابعالی و حقیر هم به طریق اولی معصوم نیستیم؟
پاسخ به «اسناد چه می‌گویند»:
1. طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر
خوشحالم که قرار است پاسخگوی عقوبتی باشم که جرمش خدمت به مردم محروم منطقه ام است. خیلی دوست داشتم در ادوار حضورتان در مجلس، این فراگیری را داشته باشید که جداول پیوست قانون بودجه را ببینید و شناخت پیدا کنید. اگر چه ضرورتی به پاسخگویی نمی بینم و دولت و سازمان برنامه باید پاسخگو باشند (اگر نگویید دولت در اختیار شماست ولی صرفا جهت استحضار شما این طرح در سال۸3 - ۸2 آغاز شد و از سال 84 به بعد تا زمانی که اینجانب منتخب مردم شدم (سال ۱۳۹۱) متوقف ماند.
رودخانه پرآب زهره از کنار زمین‌های نیازمند این خطه می‌گذرد و به خلیج فارس می‌ریزد. در کنار این دشت‌ها، چاه‌های نفتی وجود دارد که از خروجی این سرزمین نیازمند با مردمانی مستضعف، چراغ‌های پارک‌ها و ویلاهای شماها روشن می‌شود و آنان شکم گرسنه می‌خوابند.
اگر نمی دانید، بد نیست سری به جداول پیوست شماره یک قوانین بودجه بزنید تا فرایند و نحوه تنظیم و طرح‌های مشابه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید. اگر طرحی بدون مجوز آغاز شده است و مجوزات لازم را نگرفته است، یقیناً دستگاه‌های ناظر وظیفه داشته و دارند که بررسی کنند. جهت استحضار شما این طرح دارای مجوز تخصیص آب، ماده 23 (از سال 83) و موافقتنامه و غیره می‌باشد و هیچ مشکلی ندارد.
اگر ادعا می‌کنید بعدها به این طرح‌ها قسمت‌های دیگری اضافه شده است (که درست است) شما بروید انبوه طرح‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید که شرق و غرب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هم وصل کرده است و کسی ایراد نمی‌گیرد و خلاف قانون هم نیست و حداقل این که همه اهداف این طرح در محدوده یک شهرستان است.
شما چه مشکلی با این موضوع دارید که بعد از سال‌ها کسی به داد آن مردم فقیر مردم رسیده و با تکنیک‌های بودجه‌نویسی آشناست و می‌تواند حق و حقوق آن مردم ضعیف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با توجیه دولت محترم ادا کند.
مزید استحضارتان هدف این طرح حدود 7 هزار هکتار می‌باشد و زمین اینجانب مشروب است و از آب زیرزمینی استفاده می‌کند و نیازمند آب این طرح نیست (اشتباه به عرضتان رسانده‌اند بد نبود قبل از هر اظهارنظری تحقیق می‌فرمودید.)
من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مواد قانون مجازات اسلامی نترسانید، این قوانین بر اساس شرع مقدس تنظیم شده است و هر گاه قاضی منصفی از من سؤال کند، پاسخ لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقدیم خواهم کرد و فقط به یک کلام بسنده می‌کنم که مردم مستضعف آن خطه که حداقل بیست درصد از نفت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید می‌کنند، حداکثر درآمد آنان 60 درصد درآمد متوسط کشور است و این حداقل بیست درصد از نفت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید می‌کنند، حداکثر درآمد آنان 60 درصد درآمد متوسط کشور است و این حقشان نیست. به عنوان برادر کوچک‌تر یادآور می‌شوم که خرسند شوید از خدمت به مردمان مستضعف و بدانید دعای خیر و آه جانسوز آنان نزد خداوند متعال، بی‌پاسخ نمی‌ماند.
2. فرایند نحوه بررسی بودجه در مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به روش امویان تشبیه کرده‌اید و همه ایرادات این فرایند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوجه من کرده‌اید.
حداقل این که چند سال در دولت بودید و مجلس هفتم و هشتم هم بدون این که من همکارتان باشم، به همین سیاق بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصویب و اجرایی کردید. با این وصف، چگونه ریاست من بر کمیسیون بودجه (برخلاف میل شما) حکومت اموی می‌شود و احتمالا دوران شما حکومت علوی!... «این تذهبون»؟
3. موضوع شرکت پترو امید آسیا و تخلف آن شرکت قبلا هم حضوری خدمتتان توضیح داده و به گزارشی که به شورای محترم نگهبان هم دادید، پاسخگو بودم.
جناب توکلی شرکت پترو امید آسیا متعلق به بانک متعلق به بانک سپه است. همچنان که فرمودید قرارداد پتروامید با شرکت ملی نفت ایران مربوط به سال 1389 است. حضور من به عنوان عضو هیأت مدیره پترو امید آسیا، در اواخر سال 1390 است و در سال 1391 هم با آغاز به کارم در مجلس شورای اسلامی از شرکت خارج شدم. با این اوصاف، این موضوع چه ارتباطی به من دارد؟
مزید استحضار حضرتعالی گزارش دیوان محاسبات مربوط به سال‌های 1397 و 1398 است که خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید رابطه دیوان محاسبات و کمیسیون بودجه چگونه است و اگر قرار است ارتباطی نامأنوس بین من و این شرکت وجود داشته باشد که نباید این گزارش تولید می‌شد و سرانجام این که در چند سال گذشته نشان داده شده است که نه دیوان محاسبات و نه قوه قضائیه در این امور با کسی تعارفی ندارد و این گزارش تخلف هم با علم و اطلاع اینجانب صادر و در حال پیگیری است.
4. در خصوص زمین‌خواری شصت ساله خانواده ما، اگر مستندی قانونی دارید، لطفا طرح دعوی در دادگاه صالحه کنید. ان‌شاءالله پاسخ لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت خواهید کرد.
تعجبم بر آن است که مصوبه فسادستیز مجلس در سال 97 که اتفاقا در صحن مجمع فقط مورد حمایت جنابعالی، حضرت آیت‌الله رئیسی و جناب دکتر احمدی نژاد قرار گرفت و من مدافع آن بودم و مجمع تصویب نکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این موضوع ربط می‌دهید. خودتان می‌دانید که منظور آن قانون کی بود و ای کاش به حافظه‌تان فشار می‌آوردید تا بدانید در پایان آن جلسه به من چه گفتید و افسوس خوردید از عدم تصویب آن بند.
خواهشمندم این نوع روش‌های غیر اخلاقی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در توجیه کارتان کنار بگذارید.
5. سوابق مربوط به تحصیلاتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقدیم به کمیسیون تحقیق و پیش از این به شورای محترم نگهبان ارائه کرده‌ام که مورد بررسی قرار گرفته است.
علاوه بر شورای محترم نگهبان، شعبه و کمیسیون مسؤول بررسی پرونده مدارک تحصیلی اینجانب می‌باشد اعلام تا تقدیم نمایم.
6. در خصوص کیفرخواست بانک سرمایه، مستحضرید پرونده آنان بررسی و متهمین،‌ محکوم و در حال طی محکومیت خودشان هستند.
در این رابطه از طرف نهادهای قانونی تاکنون نکته‌ای به من، اعلام و ابلاغ نشده است. بدیهی است همانند هر فرد ایرانی، وظیفه دارم در خصوص هر سوالی از مراجع ذی صلاح قضایی و حقوقی، پاسخگو باشم. لطفا به قوانین و مقررات حقوقی جامعه احترام بگذارید.
7. نمی‌دانم تسلط جنابعالی بر امور طبقه‌بندی محرمانه کشور چقدر است که محتوای نامه محرمانه مراکز چهارگانه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیان، تشریح و حکم صادر می‌کنید و اصولا چگونه جنابعالی به محتوای نامه‌های محرمانه دسترسی پیدا کرده‌اید؟
من و خانواده‌ام آسیب دیده درگیری با منافقین بوده، در تحصن شرکت نکرده، استعفا نداده‌ام و این نوع اتهامات هنگام بررسی شورای محترم نگهبان حداقل در 4 روز گذشته که تأیید صلاحیت شدم، مورد بررسی قرار گرفته است. جنابعالی با طرح مکرر این مسائل، قصد دارید که فضای بررسی اعتبارنامه و سیاسی و جناحی کنید و نمایندگان محترم مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحریک به واکنش سیاسی نمایید. بگذارید حداقل ریشه‌های اعتماد مردم بیش از این سست نشود.
8. به موضوع تبارگماری و ایل سالاری اشاره فرمودید.
نمی‌دانم اگر چند لر و زاگرسی در این مملکت شغل پیدا کردند و نه مسؤولیت باید گردن من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بزنند. نمی‌دانم رشد پسرخاله‌هایتان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شما نسبت بدهم یا رشد شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پسر خاله‌ها؟
شما شایسته بودید و یا آنان؟ و یا دیگر بستگان خودتان و اطرافیانتان که رشد کرده‌اند.
چرا بر شما گران آمده است که یک فرد تحصیل کرده از استان کهگیلویه و بویراحمد که کوچک‌ترین ارتباط قومی و فامیلی با من ندارد رئیس پژوهشکده محیط زیست شود؟
ایشان چه نسبت فامیلی با من دارد؟
بالادست ایشان، چند نفر از خطه یک استان دیگر هستند؟
آیا آنان به واسطه ارتباط با شما مسؤولیت گرفته‌اند؟
آیا مثلاً آقای دکتر دژپسند که وزیر اقتصاد هستند و همشهری شما، به واسطه شما رشد کرده‌اند؟
یا اگر سید شمس‌الدین حسینی در دوران نفوذ شما، در دولت دکتر احمدی‌نژاد وزیر شد، به واسطه نفوذ شما وزیر شد؟
آیا رابطه دو رئیس قوه (لاریجانی‌ها) که به قول خودتان مادرشان خاله مادرتان و خاله همسرتان می‌باشد، نزدیک‌تر است، یا کسانی که به آنان اشاره فرمودید؟
آقای توکلی! همگان می‌دانند داد «لر ستیزی» شما سر به فلک کشیده است و بیزارید از این قوم، ولی فراموش نکنید اینان انسان‌های ساده و خداجویی هستند که دل بزرگشان به مهر خدا وصل است و بس.
9 و اما در خصوص بند آخر:
اگر حتی یک ریال مال حرام پیدا کردید که زندگی من به آن آغشته است، گردنم از مو باریک‌تر، بزنید؛ اما خوشحالم که بعد از یک سال رواداری تهمت و افترا به من، نتیجه‌اش مرقومه شما باشد.
کلام آخر
جناب آقای توکلی!
من نه انسان بزرگی هستم و نه به کسی وصل هستم. از دیار دور ایران زمین؛ یعنی کهگیلویه و بویراحمد، بدون رانت وارد دانشگاه شدم. درس خواندم و بدون هیچ پشتوانه‌ سیاسی، قومی، قبیله‌ای، رانتی، مسیر مشخص را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کردم تا به امروز. سه دوره مردم عزیز دیارم، با رأی قاطع، حقیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایندگی خود انتخاب کردند و در چهار دوره، شورای محترم نگهبان من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید کرده است.
در این یک ماه گذشته، مجددا، دو بار مورد استعلام قرار گرفت. شعبه مربوطه رأی بر تأیید اعتبارنامه داد. من منتخب مردم فقیر لر و ترک قشقایی و دیگر اقوام آن خطه هستم. تا اینجا خدمتگزار بوده‌ام و هر گاه نظام تشخیص به عدم ادامه خدمتگزاری من داشت، منتی بر نظام ندارم و همواره خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیون نظام می‌دانم.
رزمنده، بسیجی، جانباز و خانواده شهید هستم و همه اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در برابر عظمت این انقلاب و خون شهدا ناچیز می‌دانم.
شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خداوند بزرگ، و خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رأفت او می‌سپارم و جز به توکل به خداوند متعال، به هیچ چیز دل نمی‌بندم.

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در نامه دیگری به کمیسیون تحقیق و اعتبارنامه توضیحات خود را در دفاع از اعتبارنامه‌اش مطرح کرده که این توضیحات اینجا  قابل مشاهده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گشینی ها
Iran, Islamic Republic of
کرباغیرت دست مریزاد.شیواورساپسخ دادید
Iran, Islamic Republic of
کم رای کسی نمی زاشتی پربزنه باید کاسه کوزتونو جمع کنیذ
Iran, Islamic Republic of
چرا پای ما لر بیراحمدی را میکشی وسط و مظلوم نمایی میکنی؟؟
اگه مشکلی نداری خو بزار کمیسیون تحقیق روند شفافیت رو انجام بده و اسناد طبقه بندی شده ای که گفتی اقای توکلی از محتواش حرف زده رو افشا کنن تا همه بدونن...
این کارا و حرفا هیچ کسی رو نمیتونه خام کنه..
درود بر جناب دکتر توکلی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر اسمی از شما نبرد فقط متاسفانه چون اسم استان هم نام شمااست
Iran, Islamic Republic of
آه ما از آن زمین های بی زبانی است که تصاحب ..
آهی جز این نمیکشیم و تنها از مجلس انقلابی و امثال جناب دکتر توکلی التماس یاری و کمک و فریاد رسی داریم
..
احسان
Iran, Islamic Republic of
در مورد.... گرفته اند و زمین خواری هایی که مردم همه میدانند توضیح دهید
شهرام ساجدی
Iran, Islamic Republic of
بنام خداوندی که هزارو یک اسم دارد و هزارو یک سر الهی در آن نهفته است. دکتر تاجگردون همانند شهیدوالامقام سردار مدافع حرم و مردمان مستضعف شهید سردار حاج قاسم سلیمانی میباشد. از شماآقای توکلی خواهشمندیم که با چشمانی کاملا باز در برابر مردان خدا قضاوت کنید.که اگر کوچکترین حکم ناحقی صادر شود.به خدای محمداز سوی خداوند قساسی خواهید شد.در برابرمادر شهید احمدرضاتاجگردون که ناظرانش بی بی فاطمه زهرا (س) و همسر و فرزندانش حضرت علی و امام حسین وامام حسن و ابوالفضل العباس باشد. پس وای بر کسانی که یاران اهل بیت و مومنی را به ناحق محکوم کنند. آبروی مومن آبروی خداست. عصر جاهلیت را به مسلمانان جا نزنید که خود را خدای مردم میدانستن . شما آقای توکلی شما در جایگاه حضرت علی (ع) نشسته اید. نگذارید با ارسالهای غلط عده ای سود جو دچار گناه کبیره قرار بگیرید. السلام الحسین و الله اولادالحسین و الله اصحاب الحسین.خداوندا تورا به پهلوی شکسته بی بی فاطمه زهرا(س) یاری رس مردان مخلص بی ادعایت باش.(یاحق).
نظری هستم
Iran, Islamic Republic of
این مرد برودکارهای خود اطرافینش پنهان کند درود برتاجگردون لر باغیرت نفت کشور ۲۰ درصد تولیدش دراستان ما کهگلویه وبویراحمد تولید میشه بقیش هم دراستانهای لر نشین تولید میشه به هیج نمیرسه میره توجیب توکلی وامثال توکلی / که ما مردم کهگلویه وبویراحمد دررسخترین شرایط زندگی فقر وبدبختی شب وروز خود را میگذرانیم..
Iran, Islamic Republic of
نامه سردار عزیز وثیقه
Iran, Islamic Republic of
بازم سانسور!!!!
یونس
Iran, Islamic Republic of
دعای خیرِ.پشت سرت باشه
ان شا...
عباس رحیمی
Iran, Islamic Republic of
درود به جناب آقای تاج گردون من به عنوان یک لر از جناب توکلی وامثال ایشان خواهش میکنم که نگاهی به رای داده شده به آقای تاج گردون بندازند اگر مردم ناراضی بودند که به ایشان رای نمی‌دادند شماها به خود بنگرید ببینید واقعا برای این مملکت چکار کردید خود را قاضی برای کردار خودتان قرار دهید و بعد در مورد دیگران قضاوت کنید
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شما....زنده باد تاج زاگرس.
هومان
Iran, Islamic Republic of
جناب به اصطلاح دکتر
لطفا برای سرپوش گذاشتن بر روی تخلفات از لرها مایه نگذارید که بتونید بواسطه اون لرها را تحریک و مظلوم نمایی کنید. حال یه سوال:
آیا مردم بویراحمد و کهگیلویه لر نبودن که طی این چند دوره ای که شما نماینده بودید بودجه ریزی استان را بواسطه رفیق شفیقت(نوروزی رییس سازمان برنامه و بودجه ) بدون حساب و کتاب و در غفلت و ناکارآمدی نمایندگان بویراحمد و دنا و کهگیلویه به سمت گچساران سرازیر کردی؟
رحیمی.لردگان.
Iran, Islamic Republic of
چویک‌شیرجنگی
چویک‌دشت‌مرد.
لرها‌شیرجنگی‌هستند.تارخ‌گواهی‌میدهد.
این‌/‌که‌با‌پول‌این‌مردم‌در انگلیس‌مدرکش‌را‌باپشتیبای ‌گرفته....
کامران
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نفرین اونایی که حقشون به ویژه در تبار گماری ضایع شده بود زودتر از اینکه آه و دعای مردم فریب خورده ی دیارت دامن مخالفان رو بگیره،دامنتو‌ گرفت...مظلوم نمایی بسه دیگه...
Iran, Islamic Republic of
نفرین مردم دنبالته نه دعا امان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خوب بلده مظلوم نمایی بکنه انشالله که هر چه تو این مملکت هست سریع بازداشت و محاکمه بشه جناب تاجگردون تو ستاد روحانی روز سخترانی چه گفتی ؟؟؟؟؟؟؟برادران///چطور این مملک تو غارت کردن
محمد
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک لرستانی و رصد فضای مجازی برای من محرز شده زدن تاجگردون از اتاق های فکر خاص و صرفا دلایل جناحی و رانتی داره صورت میگیره نه مبارزه دروغین و شواف فساد ستیزی
آقای توکلی هم پاسخ بده باند مازندرانی ها .. چه بر سر این کشور آوردن ؟! جرم تاجگردون این بوده که آبرسانی کرده یا تیر هوایی در کرده ؟!! این بحثهای خنده دار چیه در مورد . که مجلس صداوسیما وزارت بهداشت دانشگاه آزاد ملکشون بوده و نقش بسیار پررنگی در وضع اسف بار کشور دارن نظری نداره؟! مجلس انقلابی الان گیرش اینه تاجگردون دکترایش غیرقابل هست برای وزارت علوم ؟!
دشمنی اتاق های فکر خاص با قوم لر و نه افراد رو حتما به خاطر داشته باشید ...
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم اقای تاج گردون اگر به‌راه خدا خلق خدا قدم. ر اشته او یاور توست حسین صمدی از دیار مازندران ساری
احمد
Iran, Islamic Republic of
دکتردوستت داریم.مابه تدبیرتوایمان داریم.خداپشت وپناهت.مخالفین وبدخواهانت بدانندکه،چراغی را که ایزدبرفروزد/هرآنکس فوت کندریشش بسوزد.به امیدپیروزیت برحسودان وبخیلان و بزدلان .
نوگک رستم
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا و با سلام مرد بزرگ و شایسته خدا همیشه پشت و پناهت باشد انسان بزرگ از سخنانش پیداست نحوه جواب دادنت بزرگی و عظمت است با ریشه ای با اصالت و خدوم و خدمتگزار از ممسنی رستم نوگک هستم بی طرف نگاه میکنم عشق می کنم وقتی منطق تاجگردون را می بینم در ایران اسلامی مردان بزرگ زیاد زیاد داریم ولی تاجگردون چیز دیگری است در این مدت شبهای زیادی نخوابیدم و دعا میکنم انشاله خدا پشت و پناهت باشد چون به تو و منطق تو ایمان داریم
رسول
United States
کیست در این مملکت از رابطه های فامیلی آقای // و آقایان نداند اینکه خود شخص توکلی وقتی با مدرک برق و دکترای اقتصاد می‌شود دادستان بهشهر امروز هم باید این حرفهای غیر حرفه ای و خلاف شرع را بزند تا مردم بدانند نه مدرکش و نه تجربه اش به عنوان /برای نوشتن چند خط نگردیده است .
Iran, Islamic Republic of
تاجگذدون یکی از پر کارترین ومتدینترین و خوب ترین نمایندگان منتخب هستند.شما را قسم میدهم ازاین بیشتر مردم را بد بین نکنید فقط به اقتصاد فکر کنید نه تکذیب یکدیگر
Canada
در مورد لیست بلندبالای فامیلهایشان که در مناصب کلیدی شرکت نفت گچساران و سایر نهادهای حوزه انتخابیه شان به سمتهای کلیدی منصوب گردیه اند ، توضیحی ندادند.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون درقلب مردم لر قرار دارد
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودت حرف بزن
داودمقدم
Iran, Islamic Republic of
بانام خدای بزرگ وباسلام برارواح طیبه شهداوامام شهدا _ من ازخطه زرخیزاستان زنجان وشهرنگین سبزاش خرم دره
حیف که زیارت جناب تاجگردون ازنزدیک برایم میسورنبوده وخیلی دوست دارم این مردبزرگ رادیده وباهیبت وبزرگی ایشان الفت بگیرم
اماچندین سالی است که ازخدمت وفعالیت های گسسته ایشان مطالعاتی دارم ودریک کلام افتخارم اینست که خطه دلیران شیروشهادت وغیرت پرورایران چنین کارگزارومدیرانی داردومن هم ایرانیم ، حیفم آمدچندسطری برای عظمت یک ابرمردمطلبی ننویسم هرچندارتباط یااحتیاجی به ایشان ندارم ودرپایان
دعای خیرمابدرقه راه سبزت برادرجانبازم وبرادرارزشی شهید
Iran, Islamic Republic of
درمورددکترای شماک مشخص شده .انچه من دیدم خبرنگاری ازشماپرسیدک باشفافیت ارامافقیت یامخالف.جوابدادیدب توچه.
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ایما لرل
نیتریم و هم مث ترکل بالی کشور پشت سر یک ویسیم.
بودجه ای کشور و جنوب و جنوب غربی تامین ایابو ساخت و ساز و عشق حالش سی شمال و شمال غرب کشور.بدبختی و فلاکت و بیکاریش هم سی خمونل.
Iran, Islamic Republic of
مرد هستی و/ هم اونا و رسانه های وابسته می باشد
احسان
Iran, Islamic Republic of
دروددکترتاجگردون انشالا آقای توکلی بابت تهمت های به شما زده سرزنش بشه انشالا حق به حق داربرسه
فری
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام شیر مادرت حلالت
سید مهران
Iran, Islamic Republic of
من از اختلاس آقای تاجگردون بی خبرم و همچنین از مدرک جعلی و یا صحیح ایشان !!! ولی چیزی که از همین دفاعیات ۹۳ صفحه ای ایشان به کمیسیون تحقیق و جوابیه نامه آقای توکلی به روشنی میشود استخراج کرد این است که / هر دو نامه کمی دقت کنید ملاحظه میکنید که اشخاصی را که در قدرت و در رابطه با اعتبارنامه ایشان است با پسوند و پیشوند کاملی اسامی آنها را نام میبرد و در صورتی که افراد و شخصیت های که در سرنوشت اعتبار نامه ایشان نمیتوآنند دخیل باشند حتی آقا هم برای آنها استفاده نمیکند! !!//
Iran, Islamic Republic of
یه اسم میگم سرچ کن بزن "رانت تاجگردون که همین کبنا به اسم شرکت فامیلی یک نماینده زده البته اگر جناب کمایی این نظر را نشر دهد...که بعید میدانم
Romania
راستی جناب اقای توکلی چند کلمه هم در باری پسر خاله های عزیزت. حرف بزنید. که این برادران.چه مناسبی داشه ودارند وچکار کردن. درمود اقای تاجکردان هم. اجازه دهید ریس محترم قوه قضاییه ورود کنن
Iran, Islamic Republic of
افرین برشما شیرمرد زاگرس.خوب جوابش دادید خوب تو بوغچش کردید.جناب توکلی دانشجوی دکتری هستم حاضرم با شما مناظره ای راجب فساد ورانت خواری داشته باشم.بعد بینیم شما رانت خوارید یا جناب تاجگردون
شکوهی
Iran, Islamic Republic of
صلاحیت و سوابق این آقا باید توسط شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی عادلانه و منصفانه و شفاف بررسی و اعلام شود و بعد از آن همه تمکین کنند تا حق و حقیقت معلوم شود ۰
عارف
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دکتر تاجگردون ،صداقت وتجربه او اعتباری شده برای لرتباران ،پس بیاییم به عنوان یک افتخار قدرش را بدانیم وبه کوته فکران بفهمانیم حسادت ره به جایی نخواهد برد وروسیاهی به زغال میماند
نظری بویراحمدی هستم
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون.
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودت بگو
Iran, Islamic Republic of
آفرین برمردپاک وخدمتگزار واقعی تاییدی حق جنابعالی است چون پاک وازخانواده معززوگرامی شهدا هستیدوهیچ نیازی هم به مال حرام نداشته اید چون پاک وخدمتگزار واقعی هستید
نظام رشیدی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت پهلوان
تاج ریاست جمهوری بر سر تاجگردون کهگیلویه و بویراحمد
قابل توجه بدخواهان و تنگ نظرات:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
منتظر چنین جواب دندان شکنی از تاج بزرگ بودیم....اما کاش اشاره میکردن توکلی چه تخصصی در حقوق و قضاوت داشتند که دادستان بودند در گذشته؟؟؟؟؟؟؟
علیرصت اعقار
Iran, Islamic Republic of
توکلیها از زمان امام تا به حال مخصوص اهانت. تهمتند، بویر احمد ماندگار است
دنا
Iran, Islamic Republic of
مجلس رد ولی خدارونمیشه...واگذارت به خداحولب بده بحق علی
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
جمله ی زیبا آقای تاجگردن در جواب نامه آقای توکلی
یک ریال مال حرام در زندگیم پیدا کردید گردنم را بزنید
من را از قانون نترسانید
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
اخلاق و قانونمند و ادب تاجگردون نشانه از فرهنگ غنی آریایی است
ایل نوئی
United States
درود بر شاهزاده ی با اصالت لر واستان کهگلویه و بویراحمد...

من از لرهای های بویراحمد هستم و به اقای تاجگردون افتخار میکنم چون آبروی استان وتنها حامی استان وزاگرس نشینان هست
Iran, Islamic Republic of
ما رو قاطی نکن
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
وقتی نام سردار حاج قاسم سلیمانی را می شنوم حس غرور خاصی بهم دست میدهد بزرگترین و بهترین افتخار زندگی این است که سردار قاسم سلیمانی از تبار لر است

سردار سلیمانی آرامش دلها بود برای مردمان ایران آرامش و اقتدار و ثبات را به ارمغان آورد.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1