کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال نامه‌ای به مجلس؛

مطالبه 20 تشکل‌ دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در باره اعتبار نامه تاجگردون

3 تير 1399 ساعت 13:49

تشکل های‌ دانشجویی گچساران، یاسوج و دهدشت تاکید کردند: مجلس یازدهم انقلابی‌گری خود را در بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان قاطع نشان داد و نباید این روحیه را با تطمیع و تهدید اشخاص، گروه‌ها و جناح‌ها به حاشیه ببرد.


 تشکل‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای با اشاره اقدام قاطع و محکم نمایندگان مجلس در بررسی اعتبارنامه‌ها خطاب به آنها تاکید کردند: مجلس یازدهم جهت اثبات انقلابی‌گری خود قدم اول خود را در بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان قاطع و محکم برداشت و انتظار می رود نمایندگان این روحیه را با تطمیع و تهدید اشخاص، گروه‌ها، جناح‌ها و غیره به حاشیه نبرند.
به گزارش کبنا، متن این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نمایندگان محترم مجلس یازدهم شورای اسلامی
سلام علیکم
بعد از آغاز کارشما منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آنچه که شما را نسبت به گذشته و دیگر مجلس‌ها متمایز ساخت و امید را به جامعه برگرداند گفتمان و روحیه انقلابی این دوره از نمایندگان بود روحی که در رفتار نمایندگان با هدف قرار دادن رضایت خداوند در کارها، خدمت کردن به مردم محرومین و مستضعفین، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تا رسیدن به تمدن اسلامی، قاطعیت در برخورد با مفسدین و.... تبلور خواهد یافت.
این دوره از مجلس شورای اسلامی با ادعای انقلابی‌گری شروع به کار کرد و در جهت اثبات این ادعا قدم اول خود را در بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان مجلس قاطع و محکم برداشت و حال توقعات و انتظارات اقشار مختلف مردم را در برداشتن گام‌های بعدی بالا برد و افراد را نسبت به تصمیمات مجلس و نمایندگان متوقع و حساس نموده است و انتظار می رود که نمایندگان این روحیه انقلاب‌گری را با تطمیع و تهدید اشخاص، گروه‌ها، جناح‌ها و غیره به حاشیه نبرند.
تشکل‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال این نامه به نمایندگان محترم یازدهمین مجلس شورای اسلامی و با یادآوری پیام رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای در روز آغاز کار مجلس و تاکید ایشان بر شناخت درست از شرایط و اولویت های کشور حضورفعال و منظم، پاکدستی و امانت‌داری یادآور می‌شوند این روحیه انقلابی را باید در تمام زمینه ها با همین قاطعیت به کار گرفت نباید واقعیت در قتلگاه مسامحه و محافظه‌کاری سر بریده شود و انتظار می‌رود هرگاه به حقیقتی در مورد مسائل می‌رسید بدون در نظر گرفتن بازی های سیاسی و جناحی آن را بیان کنید.
این نظارت نباید صرفاً در زمینه اعتبار نامه‌ها خاتمه بپذیرد بلکه باید در طول دوره نمایندگی و خدمت بر روی نمایندگان وجود داشته باشد چرا که اعتقاد ما بر این است که یک شخص به تنهایی نمی‌تواند فساد کند و باید به این امر توجه کرد که فساد زمانی ریشه کن خواهد شد که ریشه‌های آن شناسایی و از دل خاک بیرون کشیده شود.
قطعاً ما تشکل‌های دانشجویی نیز با شناسایی و نمایان ساختن ریشه های فساد، برای رسیدن به این هدف مقدس یعنی مبارزه با مفسدین گام خواهیم برداشت و نخواهیم گذاشت علم مطالبه گری در زمینه مبارزه با فساد نیز برروی زمین بماند.
والسلام علیکم.
بسیج دانشگاه دولتی یاسوج
بسیج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
بسیج دانشگاه فرهنگیان پردیس ایزدپناه
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج
بسیج دانشگاه فنی وحرفه ای برادران یاسوج
بسیج دانشگاه فنی خواهران یاسوج
بسیج دانشگاه آزاد یاسوج
بسیج دانشگاه علمی کاربردی یاسوج
بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج
بسیج دانشگاه آزاد دهدشت
بسیج دانشگاه آزاد گچساران
بسیج دانشگاه پیام نور لنده
بسیج دانشگاه پیام نور گچساران
بسیج دانشکده نفت وگاز گچساران
بسیج دانشگاه پیام نور دهدشت
مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج
انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج
انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
جامعه دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد یاسوج
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج
 


کد مطلب: 422429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422429/مطالبه-20-تشکل-دانشجویی-کهگیلویه-بویراحمد-باره-اعتبار-نامه-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1