تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۲۱۹۸۳

وضعیت قرمز کرونا در ۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری

۰
وضعیت قرمز کرونا در ۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری
کبنا ؛۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز قرار دارد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان گفت: به جز شهرستان‌های کیار، بروجن، لردگان و خانمیرزا، بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند و مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.
دکتر مجید شیرانی افزود: بنا بر جدیدترین تحلیل‌های دانشگاه، شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان در خصوص تعداد بیماران بستری در وضعیت قرمز قرار دارند و دیگر شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز از نظر افزایش تعداد بیماران سرپایی در چنین وضعیتی قرار گرفته‌اند.
وی گفت: تحلیل‌ها تا ۱۴ روز آینده اعتبار دارد و سپس بر اساس وضع موجود تحلیل‌های جدیدتری ارائه می‌شود.
شیرانی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با هفت افت و خیر شیوع این ویروس در استان مواجه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: هم‌اینک در شدیدترین خیز شیوع این ویروس قرار داریم که به همراهی مردم در کنترل و مهار آن به شدت نیازمندیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قدرت سرایت ویروس کرونا همانند روز‌های ابتدایی شیوع آن است، افزود: اگر چه از شدت بیماری کاسته شده است، اما این موضوع نباید سبب عادی‌سازی رفتار اجتماعی و ارتباطات در جامعه و حضور در تجمعات شود.
شیرانی، برگزاری آیین‌های عروسی و ترحیم را عامل اصلی شیوع ویروس کرونا در استان در هفته‌های اخیر اعلام کرد و گفت: در شرایط فعلی مسئولیت اصلی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برعهده مردم است و انتظار می‌رود با تقویت حس تعهد و مسئولیت‌پذیری خود در جامعه بتوانند مسئولان را در این امر مهم و خطیر همانند دوران ابتدایی شیوع ویروس کرونا یاری دهند. (فرارو)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1