کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار موحد با وزیر کار / بیکاری جوانان کهگیلویه آزار دهنده است

22 خرداد 1399 ساعت 19:13

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در دیدار با وزیر کار خواستار توجه ویژه به اشتغالزایی در شهرستان‌های چهار گانه شد.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی دیدار کرد.
 به گزارش کبنا، در این دیدار سید محمد موحد با تاکید بر گستردگی جمعیتی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: متاسفانه شرایط اشتغال برای جوانان در این منطقه و حوزه انتخابیه با توجه به افزایش آمار جوانان تحصیلکرده و فنی مساعد نیست.
 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تاکید بر ظرفیتهای هلدینگ های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکتهای سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغال زایی و همچنین حمایت از طرح‌های کارآفرینی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه شد.
 موحد تصریح کرد: در بعضی از شرایط بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، پروسه‌های زمانبری را تعریف می‌کنند و خواستار دستور وزیر برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانک‌های منتسب به آن وزارتخانه و صندوق کارآفرینی امید شد که با استقبال و دستورات لازم وزیر همراه بود.
 شریعتمداری نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از پیگیری‌ها سید محمد موحد در اولین روزهای نمایندگی خود گفت: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خواهیم کرد.
 


کد مطلب: 421967

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421967/دیدار-موحد-وزیر-کار-بیکاری-جوانان-کهگیلویه-آزار-دهنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1