کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی یادداشتی صورت گرفت

واکنش تند فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه در خصوص اعتبارنامه تاجگردون

21 خرداد 1399 ساعت 16:44

آنچه به تاجگردون نسبت می‌دهند برای مردم روشن نیست و در هیچ محکمه‌ای اثبات نشده است. اما یک نکته برای همگان روشن است که تاجگردون از همه آن‌ها که دنبال زمین زدنش هستند توانمندتر و لایق‌تر است و این را در این چند دوره نمایندگی به اثبات رسانده است.


محمود منطقیان چهره سیاسی شاخص اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی با اشاره به موضوع اعتبارنامه تاجگردون نوشت: ظلم آشکار را ببینید مجلسی که با رد صلاحیت‌های گسترده سلیقه‌های دیگر، شکل‌گرفته و یک گروه و یک سلیقه با آراء پایین در آن به اکثریت رسیده  اکنون تحمل یک شخص را که هم‌فکر و هم سلیقه آن‌ها نیست را ندارند و به هر دری می‌زنند تا او را حذف کنند و کنارش بزنند.
آنچه به تاجگردون نسبت می‌دهند برای مردم روشن نیست و در هیچ محکمه‌ای اثبات نشده است. 
اما یک نکته برای همگان روشن است که تاجگردون از همه آن‌ها که دنبال زمین زدنش هستند توانمندتر و لایق‌تر است و این را در این چند دوره نمایندگی به اثبات رسانده است.

آن‌ها تحمل انسان‌های لایق را ندارند چون در کنارشان احساس حقارت می‌کنند.
تاجگردون خودش رأی آورد و با حذف دیگران نماینده نشد و برجای دیگران به‌ناحق تکیه نزد و اکنون این‌ها از شدت حسادت و حقارت برای وی  پاپوش و مانع‌تراشی می‌کنند و هر جا درمی‌مانند راه و ترفند ناجوانمردانه دیگری را در پیش می‌گیرند. لیکن تاجگردون به هر سرانجامی برسد مخالفان تنگ‌نظر و انحصارگرش بازنده‌اند و جامعه به‌شدت آن‌ها را سرزنش خواهد کرد…
دشمن طاووس آمد پَر او... آن‌که شه را کشت بودی فر ّاو...
خدایا جامعه ما را از بلای تنگ‌نظران برهآن‌که بلایی بدتر از کرونای چینی است. 
---------------------------------------
محمود منطقیان
---------------------------------------
 


کد مطلب: 421919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421919/واکنش-تند-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب-کهگیلویه-خصوص-اعتبارنامه-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1