کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه قلعه رئیسی مطرح کرد

دود بی‌تدبیری ادارات خدماتی در چشم مردم دیشموک

16 خرداد 1399 ساعت 16:09

مدیری که به شعائر دینی اهمیت نمی‌دهد به نماز و نماز جماعت و جمعه اهمیت نمی‌دهد در مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت نمی‌کند در مراسم ارتحال امام راحل شرکت نمی‌کنند بعضاً در کنار خانوادشان در تفرج گاهها به شادی و تفریح و سرگرمی مشغول هستند آیا این مدیر التزام به اسلام و نظام و انقلاب و خط امام و شهیدان دارد؟ اگر ندارد چرا تأیید شود؟


امام جمعه قلعه رئیسی گفت: دود ناهماهنگی بین ادارات خدمات رسان شهرستان کهگیلویه به چشم مردم چاروسا و دیشموک می‌رود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز (جمعه 16 خرداد ماه 99) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در آستانه مرگ شدائد و سختی‌ها به انسان روی می‌آورد به طوری که سرگردان و سردرگم هستند و عقل و همه قوای او از کار می‌افتند.
امام جمعه قلعه رئیسی اشاره به آغاز بکار مجلس یازدهم کرد و عنوان کرد: نمایندگان باید دردشناس و دلسوز مردم باشند و برای مردم کار کنند با مردم  ارتباط داشته باشند ساده زیست باشند از رفتارهای لجوجانه جناحی خودداری کنند اهل معامله و رشوه و توصیه پذیر نباشند بر اساس مصالح کشور قانون گذاری کنند مواضع امام و انقلاب و ولایت راتقویت کنند از بچه‌های انقلابی حمایت کنند این مجلس باید بتواند زمینه تحقق گام دوم انقلاب رافراهم کند و اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی را تکمیل کند.
وی افزود: مظلومیتی که حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه‌اش برای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد را چاره اندیشی کنند و نگذارند امر ولی بر زمین بماند.
صلواتی خطاب به مدیران استان بیان کردند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال را سال جهش تولید نام گذاری کردند اشکالات متعددی در بروکراسی  تولید و کسب کار اقتصاد ایران وجود دارد یکی اخذ مجوزهای لازم است متاسفاته صدها نوع ضوابط مربوط به صدور مجوز برای انواع فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی و خدماتی در کشور تعریف شده که بین دستگاهها پراکنده است کثرت این مجوزها نمی‌گذارد مردم به سراغ تولیدبروند.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: بعد از این نوبت دریافت مجوزها و پروانه‌های بهره برداری است، خدا نکند فعالیتی یا شغلی به دریافت پروانه ساخت از شهرداری یا پروانه برق و آب نیاز داشته باشد تا این مجوزها را بگیرند طرف را دیوانه می‌کنند؛ مصیبت عظما برای تولیدکنندگان دریافت وام و تسهیلات است پدر آدم را از گور در می‌آورند  ثبت مالکیت و پرداخت مالیات از دیگر مصائب تولیدکنندگان است.
وی تاکید کرد: اعظم همه این مصائب این است که حتماً نیاز به سفارش و پارتی داشته باشید تا کارت انجام شود، استاندار متدین ما شما به مقدسات قسم  هم این مصائب تولیدکنندگان و هم به این مدیران نیاز به سفارش  خاتمه دهید و تولیدکنندگان هر جا ببینید مدیری نیاز به سفارش دارد و کارتان را بر اساس قانون  انجام نمی‌دهد مستند به بنده اطلاع دهید از همین تریبون این مدیر را معرفی می‌کنم.
وی به ناهماهنگی بین ادارات خدمات رسان اشاره و اضافه کرد: یک ناهماهنگی بین نهادهای مخابرات، اداره راه و راهداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی و اداره گاز و شهرداریها وجود دارد که دودش به چشم مردم چاروسا و دیشموک می‌رود، متاسفانه فیبر نوری مکرر قطع می‌شود عاملش یکی از این نهادها و یا سارقان است یا قطعی فیبر نوری خطوط تلفن همراه و ثابت و اینترنت هر دو تا بخش قطع می‌شود مسئولان با هم هماهنگ باشید برای عملیاتهای خاکبرداری از همدیگر استعلام بگیرید و این همه باعث آزار و اذیت مردم نشوید و ای کاش وزیر جوان وزارت ارتباطات دولت تدبیر و امید ازگرفتاریهای و مشکلات مردم و جوانان مناطق چاروسا و دیشموک موقع قطع فیبر نوری خبر داشت.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000421/nf00421692-2.jpg
وی با بیان اینکه رسیدن نفت کش‌های ایران به ونزوئلا دوران بی اعتبار سازی تهدیدات نظامی آمریکا را آشکارتر کرده است خاطرنشان کرد:  ترامپ حالا نمی‌تواند مانع کشتی‌های ما کنار گوشش شود ساخت پالایشگاه خلیج فارس نشان داد که این روحیه انقلابی و مدیریت انقلابی است که می‌تواند ما را از وابستگی به خودکفایی و صادر کنندگی برساند این یعنی سپاه با موشک‌هایش عین الاسد را که اتاق جنگ آمریکا در عراق و منطقه بود می زند و با رساندن بنزین محصول ستاره خلیج فارس وزارت خزانه داری آمریکا که اتاق جنگ اقتصادی اوست راهدف قرار می‌دهد.
صلواتی ادامه داد: آنچه که امروز در آمریکا رخ می‌دهد آموزهای لیبرال دموکراسی غرب و تحقق نظریه آمریکای در حال افول است واقعیت آمریکا بدون نقاب و روتوش همین است از جمله عوامل تسریع کننده افول آمریکا همین ترامپ احمق و شکست‌ها از ایران و روسیه و چین و کره شمالی و بنای ایجاد شده بر اساس جنایت و خیانت و قتل و کشتار و ظلم است این سنت الهی است که امریکا قطعاً نابود می‌شود و دنیا بدون آمریکا در حال تحقق شدن است.
امام جمعه قلعه رئیسی تبیین کرد: مدیران و مسئولان در حکومت توحیدی و نظام ولایی جمهوری اسلامی نماد و نشانه حاکمیت آرمانها هستند و ضعف و موفقیت و اثرگذاری  و شکست این نظام در مرحله اول متوجه مسئولان و مدیران  است در این نظام مسئولان روی سفره امام و شهیدان و انقلاب و نظام نشسته‌اند حقوق و مزایا و ارتزاق مسئولان و مدیران به برکت انقلاب و نظام و امام و شهیدان و ولایت است.
وی افزود: حق خداوند متعال و انبیاء و اولیاء الهی و قران و عترت و امام  شهیدان و ولایت این است که مدیران و مسئولان به احکام شرع به واجبات دین و ترک محرمات و مناسبت‌های نظام و انقلاب اهمیت بدهند شعائر الهی را تعظیم نمایند وقتی مسئولان به نماز  اهمیت نمی‌دهند در نماز جماعت‌ها و جمعه‌ها شرکت نمی‌کنند به مراسمات ملی و مذهبی اهمیت نمی‌دهند این مدیران لایق مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نیستند و دریافت حقوق و مزایای آنان محل اشکال است.
جای تأسف اینجاست که صلاحیت این مدیران توسط نهادهای نظارتی و اطلاعاتی مورد تأیید قرار می‌گیرد.
صلواتی بیان کرد: مدیری که به شعائر دینی اهمیت نمی‌دهد به نماز و نماز جماعت و جمعه اهمیت نمی‌دهد در مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت نمی‌کند در مراسم ارتحال امام راحل شرکت نمی‌کنند بعضاً در کنار خانوادشان در تفرج گاهها به شادی و تفریح و سرگرمی مشغول هستند آیا این مدیر التزام به اسلام و نظام و انقلاب و خط امام و شهیدان دارد؟ اگر ندارد چرا تأیید شود؟ امام راحل و عظیم الشان فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد پذیرش مسئولیت در نظام قسمتی از بار این نظام به دوش این مدیر است و حقیقتاً تأیید چنین مسئولانی برای نظام جمهوری اسلامی دادن مسئولیت به نامحرم و نااهل است و این خیانت به جمهوری اسلامی و خیانت به راه  امام و شهیدان است.


کد مطلب: 421692

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421692/دود-بی-تدبیری-ادارات-خدماتی-چشم-مردم-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1