تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۲۱۵۹۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

تعویض ۱۷۵ کیلومتر شبکه‌های سیمی به کابلی در استان

۰
تعویض ۱۷۵ کیلومتر شبکه‌های سیمی به کابلی در استان
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعویض ۱۷۵ کیلومتر شبکه های سیمی به کابلی در مناطق مختلف این استان خبر داد.
به گزارش کبنا، داود راهزادی گفت: براساس برنامه های زمان بندی شده و برای جلوگیری از هدرروی انرژی، بنا داریم تا پایان شهریورماه جاری ۱۷۵ کیلومتر شبکه های برق سیمی را به کابلی تعویض کنیم.
وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را حدود ۱۹ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: اجرای این پروژه مهم در قالب ۲۴ عنوان پروژه انجام می گیرد.
راهزادی با اشاره به برخی از عناوین پروژه تعویض سیم به کابل در شبکه های برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه۶ پروژه، گچساران ۵ پروژه، بویراحمد ۵ پروژه، دنا ۲ پروژه، باشت ۲ پروژه، بهمئی ۲ پروژه، چرام یک پروژه و لنده هم یک پروژه در این ارتباط اجرایی می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۹۵ کیلومتر از شبکه هایی که باید از سیمی به کابلی تعویض شوند تاکنون انجام گرفته است.
راهزادی، محل اجرای بیشتر این عناوین پروژه تعویض شبکه های سیمی برق به کابلی را مربوط به روستاهای این استان ذکر و یادآور شد: برای اجرای این پروژه از کابل های ۳۵، ۵۰، ۷۰ و ۹۵ استفاده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، کاهش سرقت شبکه های سیمی، پایدار شدن برق و جلوگیری از هدرروی انرژی را از مهمترین مزایای اجرای پروژه تعویض شبکه های برق سیمی  به کابلی برشمرد.
راهزادی، طول شبکه های فشار ضعیف و متوسط در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۱۰ هزار کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: کوهستانی، سخت گذری و پراکندگی روستاها از مهمترین مشکلات در برقرسانی به مشترکین برق در این استان است.
وی گفت: البته در چندساله اخیر، مهاجرت های بی رویه به کلان شهرها بویژه شهر یاسوج کار خدمات رسانی را بدلیل فراهم نبودن برخی زیرساخت های دیگر با مشکلات ایجاد نموده است.
گفتنی است که بیش از ۲۷۰ هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1