تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۲۰۹۱۹
در کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرق ؛

هشدار معاون سیاسی به مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ ایمن‌سازی کنید و گرنه باید پاسخگو باشید

۰
هشدار معاون سیاسی به مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ ایمن‌سازی کنید و گرنه باید پاسخگو باشید
کبنا ؛احد جمالی در کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت گفت: با شرایط سخت و با تصمیمات جدی‌تر و مصوبات میدانی و با تلاش و همکاری همه جانبه راهکارهایی برای پیشگیری و مقابله و برخورد در انتظار سرقت و سارقین اندیشیده شده و در حال اجراست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موضوع با نگاه علمی، مطالعه شده و به صورت ریشه‌ای مورد توجه قرار گرفته و مجریان آن همه جانبه حمایت و پشتیبانی می‌شوند.
وی به ضرورت برنامه‌های پیشگیرانه و اجرای مصوبات این کمیسیون از سرقت در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
وی به اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده لازم از سرقت در تاسیسات و تجهیزات توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نظیر بانک‌ها و همچنین طلا فروشی‌ها و برخی صنوف تاکید کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه، هدف از برپایی جلسات پیشگیری از سرقت، احساس ناامنی نیست بلکه آگاه‌سازی مردم برای پیشگیری از سرقت‌ها است، افزود: تقویت باورهای دینی و فرهنگی بازدارنده و اقدامات میدانی پیشگیرانه و مقابله‌ای با هم و مکمل هم اجرا می‌شوند.
این مسوول به هشدارهای لازم در خصوص سرقت در ادارات گفت: مدیران و حوزه حراست دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث ایمن‌سازی ادارات و مجموعه‌هایی که تحت مدیریت شان است، باید اهتمام جدی داشته باشند.
وی یادآور شد: اگر حفاظت فیزیکی در اداره و یا سازمانی برای برقرای امنیت کامل اجرا نشده است اقدامات لازم صورت گیرید و چنانچه از هر لحاط نیازی باشد با استانداری هماهنگی شود و گرنه مدیر دستگاه و حراست آن جوابگو است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه ما وظیفه برقرای امنیت را بر عهده داریم به صنف طلا فروشان استان تاکید کرد که باید همه شرایط لازم فیزیکی برای پیشگیری از سرقت که وظیفه این صنف است را کاملا داشته و مراعات کنند.
وی ابراز داشت: این صنف باید در جهت تجمیع مکان برنامه مناسبی برای کسب و کار داشته باشند و دستگاه‌های مربوطه هم در این راستا همکاری لازم را برای افزایش ضریب امنیت خواهند داشت.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به برنامه‌ریزی بهتر و سخت‌تر جهت پیشگیری و مقابه با سرقت و همچنین برخور با سارقین اشاره کرد و افزود: این کمیسیون مصوبات همه جانبه خوبی به لحاظ فیزیکی و میدانی برای پیشگیری و مقابله با انواع سرقت‌ها دارد و در این راه گام‌های مهم و موثری برداشته شده و در دست اجرا دارد.
جمالی به فرهنگ سازی، مبانی دینی و اخلاقی در رابطه با پیشگیری از سرقت اشاره کرد و نسبت به پیامدهای اجتماعی این پدیده زشت در خانواده، اجتماع و جامعه هشدار داد.
در این نشست اعضای جلسه راهکارهایی در خصوص پیشگیری و مقابله جدی با انواع سرقت در استان ارائه دادند و تصمیمات و مصوباتی اتخاذ شد.
از جمله این مصوبات تقویت پایش‌های الکترونیکی و نصب دوربین ها و تجهیزات و امکانات مقابله ای و همکاری دهیاران، بخشداران، فرمانداران با نیروی‌های انتظامی و امنیتی در شناسایی سارقین و تقویت خود مراقبتی ها در منازل شخصی و همکاری بیشتر با حوزه نیروی انتظامی بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1