تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۲۰۸۹۴
رپورتاژ آگهی؛

بهترین هتلهای روسیه را بشناسید

۰
بهترین هتلهای روسیه را بشناسید
کبنا ؛روسیه پهناورترین کشور دنیا با جغرافیایی وسیع و پر از شگفتی است. این کشور دارای آب و هوایی سرد و در مناطقی قطبی است و شامل جاذبه‌های بسیار زیادی چه تاریخی و چه طبیعی می‌شود. این کشور در شما آسیا واقع شده است و شهرهای معروفش مسکو، پایتخت روسیه و همینطور سن پترزبورگ پایتخت فرهنگی و توریستی این کشور است. سالانه میلیون‌ها گردشگر از این کشور دیدن کرده و جاذبه‌ها تاریخی آنجا مثل کلیساهای باشکوه و زیبا و همینطور کاخ‌های بسیار دیدنی را از نزدیک مشاهده می‌کنند. روسیه دارای پارکهای ملی دیدنی و طبیعتی بسیار زیبا است که علاقه‌مندان به طبیعت گردی را جذب خود کرده است. از نظر امکانات، این کشور با داشتن شهرهایی مدرن، دارای جدیدترین امکانات گردشگری و اقامتی برای توریست‌ها است. شهرهای روسیه بسیار دیدنی و پر از ساختمان‌های زیبا است. آنجا شامل رستورانهایی بسیار عالی و همینطور اقامتگاه‌هایی خوب می‌شود. هتل‌های روسیه از تنوع و امکانات بسیار خوبی برخوردارند که امروز می‌خواهیم تعدادی از این هتل‌ها را در شهرهای معروف روسیه به شما معرفی کنیم.
هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو
هتل مجلل سوئیسوتل کراسنی هولمی در شهر مسکو و تور روسیه ارزان قیمت یک هتل بسیار زیبا است که در برجی 34 طبقه قرار گرفته است. این برج دارای معماری مدرن و زیبا بوده و از اتاق‌های این هتل مناظر زیبای شهر مسکو را خواهید داشت. اتاق‌های این هتل پنج ستاره شامل امکاناتی مدرن و کامل هستند که می‌توان به اینترنت بی سیم، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام لوکس اشاره کرد. آنجا از نظر دسترسی بسیار خوب بوده و می‌توانید به راحتی به میدان سرخ بروید. این هتل شامل سالن اسپا بوده و از امکانات تفریحی آنجا باید به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی و باشگاه ورزشی اشاره کرد. رستوران‌های مختلفی در این هتل قرار دارد که مشتریانشان را با غذایی بسیار عالی از منوهای اروپایی، آسیایی و بخصوص غذاهای روسی پذیرایی می‌کنند.
هتل بالشوگ کمپینسکی مسکو
از دیگر هتل‌های بسیار لوکس مسکو هتل بالشوگ کمپینسکی است که در کنار رودخانه موسکوا قرار دارد. از این هتل می‌توانید به نقاط دیدنی شهر به راحتی بروید و از نظر دسترسی این هتل بسیار عالی است. معماری این هتل بسیار زیبا بوده و در ساختمانی قرار گرفته که بنایش به سال 1898 باز می‌گردد. آنجا در سال 1992 بازسازی و تبدیل به هتلی لوکس شد که شامل 227 اتاق است. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی کامل هستند و به زیبایی طراحی شده‌اند. اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، وسایل لوکس، حمام اختصاصی و نماهایی زیبا به نقاط دیدنی مسکو مثل کاخ کرملین هستند. این هتل دارای سالن کنفرسن بزرگ است و می‌توانید در آنجا در اتاق خود صبحانه را میل کنید. رستوران‌های مختلفی در این هتل وجود دارند که به شما انواع غذاهای روسی، گریل و غذاهای بین المللی را ارائه می‌کنند. کافه این هتل بسیار عالی بوده و انواع نوشیدنی گرم و سرد را دارا است. از امکانات این هتل باید به سالن ورزشی و خدمات ماساژ اشاره کرد.
هتل آزیموت المپیک مسکو
دیگر هتل 5 ستاره مسکو که دارای جلوه‌ای زیبا و باشکوه است هتل آزیموت المپیک است. آنجا در نزدیکی استادیوم الیمپیسکی قرار گرفته و شامل امکاناتی بسیار عالی می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای طراحی مدرن و امکاناتی بسیار خوب هستند. تمامی اتاق‌ها شامل اینترنت پرسرعت بی سیم شده و مناظری بسیار عالی دارند. اتاق‌ها دارای مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای، وسایل خواب و استراحت لوکس و حمام اختصاصی هستند. از نظر امکانات ورزشی این هتل در سطح بسیار بالا است و شامل انواع سالن‌های ورزشی می‌شود. مرکز اسپا، حمام سنتی، ماساژ تایلندی، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی تنها بخشی از امکانات ورزشی این هتل هستند. این هتل دارای 4 رستوران مختلف بوده که غذاهای مختلف اروپایی، هندی، چینی و روسی را به مشتریان ارائه می‌کنند. میدان سرخ مسکو از این هتل 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و می‌توانید به راحتی به مرکز شهر بروید. فضای بیرونی این هتل هم دارای محیطی سرسبز و مناسب برای پیاده روی است. تور اروپا پیشنهادی سفر باتو را ببینید.
هتل کورینتیا سن پترزبورگ
هتل 5 ستاره کورینتیا در شهر سن پترزبورگ یکی از زیباترین هتل‌های روسیه از نظر معماری است. آنجا را باید در شب مشاهده کنید که با نورپردازی بسیار عالی معماری باشکوه روسی آن پیدا می‌شود و نمایانگر یک عمارت زیبا است. این هتل 8 طبقه دارد و شامل 388 اتاق می‌شود. فضاهای داخلی این هتل هم همانند بیرون آن بسیار زیبا طراحی و تزئین شده‌اند. می‌توانید از هتل کورینتیا به راحتی به نقاط دیدنی سن پترزبورگ بروید و از نظر دسترسیی هتلی خوب است. چند رستوران در این هتل قرار دارند که دارای سالن‌های زیبا با سرویس درجه یک هستند و به شما انواع غذاهای بین المللی و روسی را ارائه می‌کنند. کافی شاپ‌های این هتل به شما بهترین قهوه‌ها را ارائه می‌کنند. از امکانات این هتل باید به خدمات ماساژ درمانی، سالن ورزشی و سونا و جکوزی اشاره کرد. این هتل شامل سالن کنفرانس بزرگ می‌شود و می‌توانید در محیط زیبای اطراف آنجا به پیاده روی بپردازید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1