تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۲۰۸۹۳
رپورتاژ آگهی؛

جاذبه‌های گردشگری مارماریس سواحل بسیار زیبای این شهر

۰
جاذبه‌های گردشگری مارماریس سواحل بسیار زیبای این شهر
کبنا ؛
مارماریس به دلیل سواحل بسیار زیبا و مناظر بسیار دیدنی‌اش از محبوبیت و همینطور معروفیت بسیار خاصی در میان طرفداران گردشگری و همینطور توریسم برخوردار می‌باشد. چیزی در حدود شش کیلومتر ساحل در این شهر وجود دارد که از بخش‌های مرکزی مارماریس مرکزی شروع شده است و تا ایچملر کشیده شده است و ادامه پیدا کرده است. خلیج بسیار جذاب مارماریس مانند نگین و انگشتری در مقابل ابی بی پایان مدیترانه خودنمایی می‌کند و انواع جزایر کوچک آن را درمیان آغوش خود گرفته است. کوه‌های بسیار سرسبز که از پوشش گیاهی بسیار سر سیز و متراکمی پوشیده شده است و از خلیج در برابر بادهای بسیار شدیدی که از سوی کوه‌های به سمت دریاها. کوه‌ها می‌وزد محافظت می‌کنند. به گزارش سفر باتو، اما شنا کردن و غواصی کردن در آب‌های شفاف و بسیار جذاب و تقریباً نیمه گرم مارماریس واقعاً لذت بخش است و شما می‌توانید خاطرات بسیار خوشی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید و همچنین این امکان را دارید که نشستن در ساحل و تماشا کردن منظرهٔ دریا و خورشید آرامش عجیبی به شما خواهد داد.
سواحل اصلی تور مارماریس عبارتند از مارماریس اوربان بیچ و یا مارماریس لانگ بیچ و ساحل ایچملر که همهٔ این موارد سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران و همچنین توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند که این امر درنوع خود بسیار جذاب و خاص است. مارماریس اوربان بیچ ساحل شنی مسکونی است که دقیقاً کنار مارماریس مرکزی واقع است. این ساحل برای عموم آزاد است و مسافران هر زمانی که تمایل داشته باشند می‌توانند به دریا بروند و از امکانات آن استفاده کنند و لذت کافی را ببرند. در شهر بسیار زیبای مارماریس لانگ بیچ که با نام دیگری معروف می‌باشد و به ساحل اوزونیالی معروف است چیزی در حدود ده کیلومتر طول دارد و شما را به تفریحات بسیار جذابی دعوت می‌کند در اینجا هم مسافران هر وقت بخواهند می‌توانند به دریا بروند. خدمات تفریحی این سواحل بسیار باکیفیت و عالی است.
 سالانه تعداد بسیار زیادی از کسانی که به این منطقه مسافرت می‌کنند همچنین می‌توان از دیگر سواحل زیبای مارماریس به ساحل بسیار جذاب تورونچ اشاره کرد که در به طور تقریبی در بیست کیلومتری مارماریس مرکزی و ساحل کوملوبوک در شش کیلومتری مارماریس مرکزی قرار گرفته است. در ادامه با ما همزاه باشید تا شما را با تعداد بیشتری از جاذبه‌های مارماریس اشنا کنیم.
آفر تور کوش آداسی را با ما همراه باشید.
غواصی در منطقه جذاب اسکوبا
غواصی در اعماق مدیترانه و در منطقه اسکوبا و غواصی به کمک ماسک یکی از پرطرفدارترین تفریحاتی است که شما در مارماریس امکان انجام آنرا دارید در این منطقه این تفریحی یکی از جذاب‌ترین‌ها است و در این منطقه که جز مناطق تفریحی به شمار می‌رود ورزش‌هایی از این دست دارای جذابیت بسیار خاصی است و این امر هم به دلیل این است که چون حیات دریایی مارماریس بسیار غنی بوده و مناظر بسیار زیبا و حیرت انگیزی را دارد که خوشبختانه بخش‌های بسیار زیادی از مارماریس و بخش‌های زیادی از آن بکر و دست نخورده باقی مانده است که همین موضوع سبب می‌شود جاذبه‌های بسیار زیادی در این مکان به چشک بخورد. شما می‌توانید بسته به میزان بودجه‌ای که دارید و سطح وانایی های خود از شرکت‌های مختلفی که در این منطقه خدمات مربوط به غواصی ارائه می‌کنند از این تفریح لذت بخش و هیجان انگیز لذت ببرید. پس یکی از پرطرفدارترین کارهایی که در این منطقه وجود دارد و شهر بسیارزیبای مارماریس نباید آن را از خود دریغ کرد و به غواصی در آب‌های زلال آن بپردازید. رزرو تور بدروم قیمت چند؟
میدان جوانان ۱۹ می در مارماریس
میدان جوانان ۱۹ می که در شهر بسیار زیبا و ساحلی مارماریس قرار گرفته است به عنوان یک مرکز اجتماعی شناخته می‌شود که در نزدیکی ایستگاه دولموش قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. فواره‌های رقصان نیز در این میدان قرار دارد و همچنینی بازید ازآن بسیار جالب لوده و همینطور مجانی و رایگان است در شب‌های فصل تابستان بسیار زیبا و هیجان انگیز می‌باشد که در اینجا همچنین می‌توانید مجموعه‌ای بسیار زیبا و زیاد از رستوران‌ها و مغازه‌ها اجراهای موسیقی زنده و فعالیت‌های فرهنگی را یکجا داشته باشید. در تمامی رستوران‌ها از شما با آغوش باز و به صورتی کاملاً دوستانه و همینطور گرم از شما استقبال کنند اطراف این میدان بسیار زیبا و در عین حال بزرگ و زیبا پر شده است از افراد دوست داشتنی و پرانرژی که شما را به ضیافت‌های دوستانه خود دعوت می‌کنند و به طوری که علاقه دارید هر روز در زمان‌های خاصی برای گذراندن لحظاتی پر از آرامش و نوشیدن یک نوشیدنی خنک به این میدان آمده و از لحظات خود لذت می‌برید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1