کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۵۵۷۳ یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار حمایت خیران

15 ارديبهشت 1399 ساعت 13:10

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۱۰۶۵۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد ۵۵۷۳ نفر بدون حامی و در انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.


به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶۵۴یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد بهره‌مند هستند، گفت، تعداد کل فرزندان دارای حامی این نهاد ۵۰۸۱ نفر است که از این تعداد ۲۸۳۵ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.
مبشری با اشاره به اینکه ۵۵۷۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی و چشم‌انتظار حمایت خیران هستند، افزود: از این تعداد ۴۵۹۵ نفر فرزند محسنین و مابقی ایتام هستند.
مبشری با اشاره به اینکه در حال حاضر۷۵۴۴ حامی نیکوکار در کهگیلویه و بویراحمد حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده‌گرفته دارند، گفت: در فروردین‌ماه سال جاری ۵۶۳۰ نفر از این حامیان نیکوکار ۴۴۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
وی تصریح کرد: حامیان ایتام در سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان به فرزندان خود کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۴۷ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir و یا ekram.emdad.ir اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، افزود: شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.
مبشری بابیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، تصریح کرد: خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳  و متعاقب آن ارسال کد ۰۷۴ نیز می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان اعلام آمادگی کنند.
وی ادامه داد: پس‌ازاین اقدام خیران نیکوکار، امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته و در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین آنان را راهنمایی می‌کنند.
 


کد مطلب: 420527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420527/۵۵۷۳-یتیم-فرزند-محسنین-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد-چشم-انتظار-حمایت-خیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1