کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه کهگیلویه از مقام شامخ معلمان تجلیل کرد

13 ارديبهشت 1399 ساعت 14:28

امام جمعه کهگیلویه با حضور در اداره آموزش و پرورش از مقام معلمان تجلیل کرد.


به گزارش کبنانیوز از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از فرهنگیان دهدشت ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم با اهدای یک جلد قرآن مجید از آنها تجلیل کرد.
امام جمعه کهگیلویه در این دیدار با بیان اینکه 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری فصل معلمی است، اظهار داشت: اگر بخواهیم جایگاه معلم را در قران بررسی کنیم می‌بینیم اولین معلم و اولین آموزنده که تأکید بر خواندن و نوشتن می‌کند خداوند رحمان است.

وحدانی‌فر تصریح کرد: خداوند مدرس همه عالم است و جایگاه معلمی اینقدر ارزشمند و والاست که گاهی خداوند آموزش برخی از انبیاء را خود بر عهده می‌گیرد.
وی اضافه کرد: در نگاه روایی دیگری پیامبر (ص) فرمودند «من معلم برانگیخته شدم» این نشاندهنده فضیلت و جایگاه والای معلم است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه انسان سازی، تربیت و آموزش از رسالت‌های معلمان است، گفت:امروز آموزش و پرورش در تربیت جامعه نقش حیاتی دارد زیربنای فرهنگی جامعه بر عهده این نهاد و حوزه‌های علمیه قرار دارد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: هرچقدر دو بال آموزش و پرورش پیشرفت کند جامعه متعالی می‌شود.بنابراین نگاه به آموزش و پرورش باید کاملا علمی و تخصصی باشد چراکه آینده کشور و آینده نظام هستی بر عهده نهاد اموزش و پرورش است.
 


کد مطلب: 420471

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420471/امام-جمعه-کهگیلویه-مقام-شامخ-معلمان-تجلیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1