کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بنا به پیشنهاد معاونت روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

سرپرست جدید خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

11 ارديبهشت 1399 ساعت 2:39

بنا به پیشنهاد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید خبرگزاری بسیج در استان منصوب و معرفی شد.


بنا به پیشنهاد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید خبرگزاری بسیج در استان منصوب و معرفی شد.
به گزارش کبنا، ابراهیم عزیزی از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران بسیجی استان طی آیینی با حضور حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون  روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سروان پاسدار عبدالرسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح استان، سروان پاسدار فخرالدین رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از خبرنگاران به عنوان سرپرست خبرگزاری بسیج استان معرفی و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
ابراهیم عزیزی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و بیش از 10 سال است که به طور مستمر در حوزه رسانه، فضای مجازی و ارتباطات فعالیت دارد.
عزیزی سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار صدا و سیمای استان، باشگاه خبرنگاران جوان استان، خبرنگار خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد، سردبیری سایت صبح زاگرس و مدیر مسئولی پایگاه خبری تحلیلی امید زاگرس را نیز در کارنامه خود دارد.


کد مطلب: 420393

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420393/سرپرست-جدید-خبرگزاری-بسیج-کهگیلویه-بویراحمد-معرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1