کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رفع تصرف ۳۴ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در چرام

9 ارديبهشت 1399 ساعت 10:42

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۳۴ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شهرستان چرام خبر داد.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۳۴ هکتار ازاراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شهرستان چرام خبر داد.
 به گزارش کبنا، «غلامحسین حکمتیان اصل» با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، ریشه کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.
وی تصریح کرد: عده‌ای سودجو هستند که می‌خواهند به اراضی ملی دست درازی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420308-3.jpg
به گزارش کبنا،به نقل از پایگاه خبری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز به همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان چرام در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال‌های غرس شده در عرصه‌های منابع ملی جمع آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر ۳۴ هکتاردر شهرستان چرام رفع تصرف شد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420308-2.jpg


کد مطلب: 420308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420308/رفع-تصرف-۳۴-هکتار-اراضی-ملی-کهگیلویه-بویراحمد-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1