تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۲۰۲۴۴
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت:

زیرساخت‌های ورزشی کهگیلویه ضعیف است

۰
زیرساخت‌های ورزشی کهگیلویه ضعیف است
کبنا ؛
حجت الاسلام علی وحدانی‌فر یکی از ائمه جمعه جوان و پرکار استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، او در چیتاب که یکی از شهرهای کوچک استان محسوب می‌شود، خدمات خوبی را ارائه داد و توانست ظرفیت‌های این منطقه را به خوبی برای مسئولان مربوطه شناسایی کند. حضور فعال حجت الاسلام وحدانی فر در جلساتی که مربوط به عمران و آبادی منطقه چیتاب بود، برای خیلی‌ها سرمشق بود.
وحدانی فر اکنون امام جمعه شهر دهدشت را بر عهده گرفته است، شهرستان کهگیلویه پتانسیل و ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های انسانی، سرمایه‌گذاری، صنعت و معادن دارد که این امید می‌رود از این ظرفیت‌ها بیشتر به نفع مردم استفاده شود.

زیرساخت‌های ورزشی کهگیلویه ضعیف است

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت امروز ( یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 99) در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و مسؤولان هیأت فوتبال شهرستان اظهار داشت: برای پیشرفت در حوزه ورزش مشوق‌ها باید زیاد شود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مسئله ورزش امروز از مهمترین رویدادهای دنیاست، افزود: ورزش کهگیلویه ظرفیت خوبی دارد اما  به جایگاه خود نرسیده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش کهگیلویه از هندبال فرازبام به تیم‌های موفق در این رشته ورزشی نام برد و گفت: فرازبام به رغم مشکلات موفقیت‌های خوبی دارد در رشته کشتی نیز موفقیت‌هایی حاصل شده است.

ظرفیت ورزش کهگیلویه مغفول مانده است

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: زیر ساخت‌های ورزشی کهگیلویه ضعیف است.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات نیازمند راهکار هستیم، افزود: تقویت زیر ساخت‌ها با سخنرانی و حرف زدن حل نخواهد شد.
 امام‌ جمعه دهدشت خطاب به مسؤولان ورزش شهرستان گفت: تلاش کنید بین ورزش و معنویت ارتباط ایجاد کرده و از ظرفیت ورزش برای تبلیغ اسلام استفاده شود.
وی ادامه داد: می‌توان با تلاش جمعی و خرد جمعی پیوند بین دین و ورزش را ایجاد کرد نهاد نماز جمعه در این زمینه حمایت خواهد کرد.
امام‌جمعه دهدشت خواستار احصای مشکلات ورزش شهرستان شد و افزود: از اداره کل ورزش و جوانان پیگیر مطالبات ورزشی جوانان می‌شوم.
وحدانی‌فر گفت: همه دغدغه جوانان قلعه رییسی راه‌اندازی ورزشگاه است سال‌هاست مشکل این ورزشگاه برطرف نشده است.
در این دیدار رضا نیکویی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه تاریخچه ورزش شهرستان و موفقیت‌های تیم‌های ورزشی را تشریح کرد و گفت: ۴ هزار ورزشکار سازماندهی شده در شهرستان وجود دارد. شهرستان کهگیلویه چهار تیم لیگ برتری در استان دارد و ۲۲ تیم باشگاهی در رده‌های گوناگون در شهرستان فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر  همچنین دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد شهرستان اظهار داشت: نهاد حمایتی کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که منویات امامین انقلاب را جاری می‌کند.

کمیته امداد مددجویان را به سمت اشتغال سوق دهد

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه نظام متعلق به مستضعفان است، افزود: جامعه هدف کمیته امداد مستضعفان‌ نظام هستند.
وی تقویت روحیه کار را از رسالت‌های کمیته امداد خواند و گفت: راهکار این است کمیته امداد با تغییر فکر مددجو او را به سمت اقتصاد و اشتغال پایدار هدایت و خلاقیت دانشجویان تحت حمایت را تشریح کند.
امام جمعه دهدشت همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان تصریح کرد: چه خوب است رمضان متفاوت با دیگر ماهها باشد از فرصت این ضیافت که میزبان آن بهترین میزبان‌هاست بهره بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1