کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

جزئیات بازگشایی کلینیک‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

5 ارديبهشت 1399 ساعت 23:02

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از روز شنبه ۶ اردیبهشت، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به طور کامل بازگشایی و فعال می‌شوند.



 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
گفت: از روز شنبه ۶ اردیبهشت، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به طور کامل بازگشایی و فعال می‌شوند.
  به گزارش کبنا، دکتر کامبیز کشاورز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: به علت نیاز عموم مردم به خصوص افراد مبتلا به بیماری‌ها مزمن، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، از شنبه ۶ اردیبهشت خدمت رسانی و سرویس دهی درمانی در کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی درمانی به حالت عادی خود بازمی گردد.
 
 وی با اشاره به اینکه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه نوبت دهی، حضور، ویزیت بیماران و مراجعین روز شنبه در برنامه زنده استودیو سلامت به سمع و نظر مردم خواهد رسید، ادامه داد: در این برنامه هچنین در خصوص بیماران کرونایی که هم اکنون در حال دریافت دارو هستند، نیز صحبت خواهد شد.
 
دکتر کشاورز اذعان داشت: باز شدن کسب و کارها به معنای غلبه بر بیماری نیست و با توجه به تداوم بیماری در کشور، رعایت کامل موارد بهداشتی و حفاظتی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری ضروری است.
 
وی با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز معاونت درمان دانشگاه گفت: لازم است از حمایت‌های ریاست دانشگاه و معاونین و نیز مسئولین و مدیران سابق دانشگاه تقدیر نماییم زیرا پایه گذاری اولیه آنها باعث شده تا بتوانیم اقدامات موثری را پیش ببریم.
 
وی افزود: در هفته گذشته سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد و در این هفته موفق شدیم میزان آزمایشات انجام شده را به 2 برابر برسانیم و بتوانیم در بیماریابی و تشخیص بسیار خوش بدرخشیم.
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با برنامه ریزی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته خوشبختانه توانستیم پروانه بهره برداری از 3 بیمارستان استان را که نیمه کاره رها شده بود را کسب نماییم.
 
وی ادامه داد: مرکز غربالگری سرطان استان نیز این هفته افتتاح خواهد شد و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا 2 هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.
 
وی ابراز داشت: گسترش و افزایش تعداد تخت‌های آی سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز از دیگر برنامه‌های ما طی روزهای آینده است.
 
دکتر کشاورز یادآور شد: از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در استان همچون سرویس دهی مناسب به بیماران، غربالگری خوب و بیماریابی فعال بود که جا دارد از حمایت‌های استاندار محترم، همراهی و همکاری تنگاتنگ مردم و مسئولین در راستای کنترل بیماری قدردانی نماییم.
 


کد مطلب: 420180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420180/جزئیات-بازگشایی-کلینیک-ها-مراکز-درمانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1