کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به توئیت تهدیدآمیز ترامپ؛

آمریکایی‌ها به جای قلدری برای دیگران، نیروهای‌شان را از کرونا نجات دهند

4 ارديبهشت 1399 ساعت 2:47

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز آمریکا به پرچالش ترین کشور در حوزه کرونا تبدیل شده است و مقامات این کشور باید به فکر نجات خود و حل این موضوع باشند.


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به تهدید اخیر ترامپ مبنی بر این‌که در صورت نزدیکی قایق‌های ایران به ناوهای آمریکا در منطقه خلیج فارس، به ناوهای این کشور دستور شلیک داده است، تاکید کرد: آمریکایی‌ها امروز باید به جای قلدری برای دیگران، همه همت خود را بکار بگیرند تا آن دسته از نیروهای‌شان را که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، نجات دهند.
سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ابلاغ دستور شلیک به ناوهای آمریکایی در خلیج فارس در صورت نزدیکی قایق های ایرانی به این ناوها، گفت: آمریکایی‌ها امروز باید به جای قلدری برای دیگران، همه همت خود را بکار بگیرند تا آن دسته از نیروهای‌شان را که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، نجات دهند.
وی تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها خیلی هنر و عرضه دارند نیروهای خود را در منطقه غرب آسیا از کرونا نجات دهند و آنها را از این منطقه خارج کند و سپس سایر نیروهای خود را مانند بسیجیان و نیروهای مسلح ایران که امروز به کمک مردم خود شتافته‌اند به آمریکا ببرند تا مردم شان را از از بحران عظیمی که برای این کشور ایجاد شده نجات دهند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز آمریکا به پرچالش ترین کشور در حوزه کرونا تبدیل شده است و مقامات این کشور باید به فکر نجات خود و حل این موضوع باشند.


کد مطلب: 420122

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420122/آمریکایی-ها-جای-قلدری-دیگران-نیروهای-شان-کرونا-نجات-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1