کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

پیام: هوایِ دخل ِمردم را داشته باشیم / معاف مغازه‌داران مادوان از پرداخت عوارض

27 اسفند 1398 ساعت 14:17

پیام عضو شورای اسلامی شهر مادوان گفت: در این شرایط و در راستای کمک به این بخش از جامعه پیشنهاد شد کسبه و اصناف سطح شهر از پرداخت عوارض کسب و پیشه در سه ماهه اول سال آینده معاف شوند که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.


عضو شورای اسلامی شهر مادوان از معاف کسبه، اصناف و منازل این شهر از پرداخت عوارض کسب و پسماند، خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حاتم پیام ظهر امروز ( سه شنبه 27 اسفند ماه 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برایِ پشت‌ِ سرگذاشتنِ روزهای‌ِ‌سختِ‌کرونایی، فقط ماسک والکل به کارنمی‌آید. از این‌ها واجب‌تر آن است که با هم مهربان‌باشیم. به‌فکرِ‌سفره‌هایِ‌همدیگرباشیم. هوایِ دخل ِمردم را داشته باشیم. بپرسیم: از کجا می‌آورد؟! از کجا می‌خورد؟!
وی در ادامه افزود: به همین دلیل شورا و شهرداریِ دوره‌ی‌پنجم شهر مادوان، علاوه‌بر هزینه‌ی مَه افشانی وضدِّعفونی و توزیعِ بسته‌هایِ بهداشتی برای شهروندان، درگامِ بعد، همه‌ی مشاغلِ را از پرداختِ عوارضِ شغلی و بهای عوارض پسماند در سه ماهه‌ی اوّلِ سال ۱۳۹۹ معاف کرد.
عضو شورای اسلامی شهر مادوان متاسفانه شیوع بیماری بازار را از رونق انداخته و عملاً کسبه و اصناف فعالیتی که باید درروزهای آخر سال داشته باشند را ندارند و با افت شدید فروش مواجه شده‌اند.
پیام در ادامه گفت: در این شرایط و در راستای کمک به این بخش از جامعه پیشنهاد شد کسبه و اصناف سطح شهر از پرداخت عوارض کسب و پیشه در سه ماهه اول سال آینده معاف شوند که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: این سه ماه شامل ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۹۹ است علاوه بر آن، عوارض پسماند همه منازل و مغازه‌ها در این مدت رایگان خواهد بود.
پیام عضو شورای اسلامی شهر مادوان تاکید کرد: در دفترچه عوارض هر سال شهرداری، عوارض کسب و پیشه داریم که برای سال آینده این عوارض با افزایش ۲۰ درصدی همراه است و معاف شدن کسبه و اصناف از پرداخت این عوارض در سه ماهه اول سال آینده می‌تواند کمک خوبی برای این قشر از جامعه باشد.


کد مطلب: 418924

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418924/پیام-هوای-دخل-مردم-داشته-باشیم-معاف-مغازه-داران-مادوان-پرداخت-عوارض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1