تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۱۸۸۰۶
کبنا از گچساران گزارش می‌دهد؛

دیروز گناوه لری به آرامش رسید

۲
۰
دیروز گناوه لری به آرامش رسید
کبنا ؛
گناوه لری گچساران همواره از جمله طبیعت‌هایی است که مورد استقبال مردم و به ویژه جوانان قرار گرفته است، اما متاسفانه گاها شاهد برخی کارهای بی رویه به نام تفریح هستیم تا جایی که این افراد طبیعت را به آتش می‌کشند، به درخت‌ها آسیب می‌رسانند و یا به شکار حیوانات می‌پردازند و همه این کارها را به خاطر ساعتی خوش بودن و ساعتی خندیدن و دور هم بودن انجام می‌دهند.
اما دیروز جمعه 23 اسفندماه، در گناوه لری به دلیل جلوگیری از ورود مردم و ضدعفونی سازی، طبیعت نفس کشید، دیروز در گناوه سلامت تداوم یافت، دیروز در گناوه همت معنی یافت و دیروز در گناوه کرونا نیز نابود شد.
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای گناوه لری، به مدت ۲ روز پنجشنبه و جمعه جاده ورودی روستا مسدود و کنترل شد و فضای روستا و قبرستان و گلزار شهدا سمپاشی و سالم سازی گردید.
این اقدامات با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اداری مربوطه و ورود مسئولانه دادستان محترم و شورای تأمین شهرستان گچساران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت.


همچنین دیروز تنها جمعه‌ای بود که خبری از مزاحمت‌های موتوری نبود، نه شاخه درختی شکسته شد، نه سر و صدای موسیقی‌های بلند و مزاحم شنیده شد، نه بنام گردش و تفریح سلامت جسمی و روحی کسی آسیب دید و نه گله‌ای رو کرد و یا چوپانی دغدغه برگشت گوسفندانش را داشت و از این آرامش و امنیت و سالم سازی محیط زیست همه بهره گرفتند.
در این حرکت پویا علاوه بر حسن نیت و همکاری ادارات، سطح فهم و درک و شعور قاطبه مردم در مشارکت با این اقدام مثبت هم جای قدردانی دارد. امید است مردم فهیم و گردشگران عزیز نسبت به محیط زیست شهر و اطراف خود دلسوزی بیشتری به خرج دهند و بدانند که باید با محیط زیست رفتاری حاکی از عقل و منطق داشت تا آینده‌ای بهتر را برای هم نوعان و فرزندان خود رقم بزنیم.
خوب است مردم و مسئولان، دلسوزانه به فکر طبیعت باشند و بیش از پیش برای طبیعت بکر و زیبای شهرمان و به ویژه برای فرهنگ سازی و دوستی با طبیعت فکری بیندیشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمنده از معرفی
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی به شیوه بسیار مقبولی اهمیت عملکرد جوانان گناوه ای را با نثری شیوا بیان کرد . انشاالله خداوند به این جوانان عنایت خاصه مبذول خواهند نمود .
نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
گردشگران محترم با توجه به شیوع بیماری کرونا برای حفظ جان خود و خانواده و دیگران از خونه بیرون نریت و در سالهای بعد با طبیعت مهربون باشید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1