تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۸۱۴
کلهر:

پرسپولیس درست مثل تیم ملی ضربه خورد

۰
پرسپولیس درست مثل تیم ملی ضربه خورد
کبنا ؛پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در هنگام دریافت گل اول همان اشتباهی را انجام دادند که ملی‌پوشان ایران در بازی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا آن را مرتکب شدند و با اعتراض به داور جریان بازی را رها کردند.
«محمود کلهر» روز جمعه اظهار داشت: پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل نمایش خوبی را به اجرا نگذاشت و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در این مسابقه کارآیی لازم را نداشت و جواب نداد.
وی افزود: متاسفانه حاشیه، عدم تمرکز و تنش بزرگ‌ترین آفتی است که به تیم‌های ایرانی ضربه می‌زند و همانطور که در بازی با الدحیل دیدیم باعث شد تا پرسپولیس گل اول را به راحتی دریافت کند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس در هنگام دریافت گل اول همان اشتباهی را مرتکب شدند که ملی‌پوشان ایران در بازی با ژاپن انجام دادند؛ شجاع خلیل‌زاده بازیکن توانمند با فاکتورهای فنی بالاست اما به خاطر همین حاشیه‌هایی که دارد در تیم ملی حضور ندارد و باید این ضعف را برطرف کند.
وی تاکید کرد: گل اول الدحیل باعث شد تا شیرازه این پرسپولیس از پاشیده و نتواند عملکرد خوبی را در در نیمه اول به نمایش بگذارد. شاید اگر بازیکنان الدحیل از فاکتور شانس بهره‌مند بودند می‌توانستند تعداد گل‌هایشان را نیز افزایش دهند.
بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در نیمه دوم تغییر تاکتیکی انجام داد و تمامی عناصر هجومی خود را به زمین فرستاد و همین موضوع باعث شد تا ۷۰ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و امیدواریم در ادامه مسابقات نیز همچون نیمه دوم عملکرد خوبی داشته باشد البته محرز است که عملکرد خوب و مالکیت توپ به تنهایی کافی نیست بلکه برنده و بازنده بازی را گل‌ها مشخص می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1