تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۴۲
یادداشت سیاسی:

نماینده‌ی مردم

علی محمد محسنی
۱۰
۰
نماینده‌ی مردم
کبنا ؛نماینده مردم و نماینده مردمی شایسته‌ترین عنوانی است که می‌توان برای غلام‌محمد زارعی به کار برد. نگاهی به کارنامه نمایندگان ادوار کهگیلویه و بویراحمد نیز گواه آن است که زارعی جز مردمی‌ترین نمایندگان تاریخ استان است.
استقبال و همراهی امروز مردم از زارعی برای پنجمین دوره حضور در انتخابات و بعد از دو تجربه نمایندگی مجلس یک‌تجربه منحصر به فرد در بویراحمد و دنا است که تا قبلاً از زارعی کسی چنین توفیقی نداشته است.
 راز این محبوبیت و ماندگاری در چیست؟ چطور ممکن است در دورانی که انبوه مشکلات معیشتی و اقتصادی بیداد می‌کند و رسانه‌های رقیب سال‌هاست توپخانه تخریب خود را به سمت زارعی نشانه گرفته‌اند باز وی محبوب و نماینده مردم باشد؟ برای پاسخ دادن به این سؤالات باید به گذشته و عملکرد زارعی نگاه کرد که بدور از هیاهو و حاشیه چه قبل از دوران‌نمایندگی و چه در دوران‌نمایندگی با مردم و برای مردم کار کرده است. کار نمایندگی و تداوم آن یک کار بسیار سخت در فضای سیاسی بویراحمد به عنوان مرکز استان است در این راه باید هم اعتماد مردم را پشت سر گذاشت و هم عملکرد و رفتارها به گونه‌ای باشد که مورد تأیید شورای نگهبان باشد. اینک بعد از پنج دوره و علی رغم همه تخریب‌ها و تلاش‌ها زارعی صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کرده است و نگاهی به وضعیت بویراحمد و دنا نشان می‌دهد وی در آستانه کسب مجدد مقبولیت مردمی است.
زارعی سیاستمدار به معنای درگیر شدن در زد و بندهای سیاسی و خود را فدای پدرخوانده‌های سیاسی نبوده و نیست بلکه وی سیاسی به معنای مورد نظر حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام‌معظم رهبری است که سیاست را در خدمت به مردم و انقلاب می‌داند و در این راه بارها از آبرو و جایگاه خود برای مردم و انقلاب هزینه کرده است.
نماینده مردمی به شعار و ادعا و یا نوشتن و گفتن‌نیست بلکه نماینده مردمی کسی است که مورد تأیید مردم باشد و با رأی مردم توفیق خدمت به مردم را پیدا کند.
----------------------------------
علی محمد محسنی
---------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
/ عامل موفقیت و پیروزی است.کدام مردمی بودن ؟؟
Iran, Islamic Republic of
من نورابادیم فقط بعنوان دانشجو چند سال در شهر یاسوج بوده ام چهارسال کارشناسی و الان هم دوسال ارشد و بویر احمد واقعا در این چند سال پیشرفت خوبی داشته هم در حوزه راهها هم دانشگاهی هم رفاهی هم درمانی و هم ... ک واقعا در شرایط فعلی و این چند سال ک همه تحریم ها علیه ایران صورت گرفته خیلی خوب و دور از انتظار بوده ولی انجام شده و مردم باید قدردان چنین نماینده هایی باشند .درود بر نمایندگان مردمی
Iran, Islamic Republic of
ینی آقای گودرزی کار نکرده
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی پرکار ودوست داشتنی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی بااخلاق فکور صبور و خستگی ناپذیر
Iran, Islamic Republic of
آفرین برحاجی
واقها ایطوری که مردم ایگن خوب کار کرده
احسنتو حاجی
مطهری
Iran, Islamic Republic of
یه پروژه پل سوم بشار درمرکز شهر یاسوج که بعد از سالها هنوز تکمیل نشده یه پروژه کمربندی یاسوج که از چنارستان خودتان میگذرد وهرساله تصادفات وکشته های زیادی میدهد وهنوز بعداز مدتها تکمیل نشده راه یاسوج اقلید وراه آهن هم پیشکش اون از وضعیت نیرو گرفتنتان در علوم پزشکی وجهاد کشاورزی اون از وضعیت تقسیم اعتبارات که بویراحمد کمترین اعتبارات استان رادارد اون از وضعیت تقسیم نیروها وپسته/اون از ورود سران کشوری به استان و بی اهمیتی به مرکز استان اون از پیمانکار پروری. اون از دفاع از شهرستان در جریان سقوط هواپیما که وزیر راه را بازخواست نکردی ولی تاج وظیفه انسانیش را انجام داد از کدومش دیگه بگم این بود عملکرد حضرتعالی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
غره هم ختو تعریف ختو بییت،ولا من ترب وش نیکنه ختو هم دونیت،ده بستو بی ای 8سال
Iran, Islamic Republic of
آخ سی نماینده آخ سی مجلس
آخ سی نمره انضباط

درود حاجی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
. شما دودوره است که به عنوان نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا وارد مجلس شده اید به گذشته شما کارنداریم زیرا میزان تواناییها وعملکرد بسیار ضعف شما برهیچکس پوشیده نیست شما به عنوان نماینده مردم قوانینی را مصوب میکنید که مردم به انها پایبند بوده وانهارا رعایت کنند درحالی که خود شما درزمانی که تبلیغات انتخاباتی منع قانونی دارد بطورشبانه روزی بهمراه مدیران ومسئولان شهرستانهای بویراحمد ودنا با امکانات پاشنه درب منازل مردم راکنده ایدواز هرابزاری برای بدست آوردن دوباره آرا مردم استفاده میکنید آیا کسی که خود ناقض قانون است می تواند برای مردم قانونگذاری نماید بله مدانم خواهید گفت اینها جلسات هم اندیشی است دگر کاندیداها این فرصت را نداشتند شما که حداقل دوازده سال فرصت برای برگزاری جلسات هم اندیشی داشتید پس چرا دربحبوحه انتخابات ودرست درزمانی قانون تبلیغات منع کرده وارداین عرصه شده اید بنابراین کسی که خود ناقض قانون باشد نمی تواند برای مردم قانون گذاری کند بهتر است بجای نمایندگی به فکر شغل دیگری باشید که نیاز به رعایت قانون نداشته باشد واسلام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1