تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۱۶۶۲۳
فرمانده کل سپاه در کنگره سرداران و دو هزار شهید بوشهر:

ما به آینده درخشان می‌اندیشیم، با اطمینان قلب می‌گویم روزگار را سپری کنید با آرامش

۰
ما به آینده درخشان می‌اندیشیم، با اطمینان قلب می‌گویم روزگار را سپری کنید با آرامش
کبنا ؛سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره سرداران و 2000 هزار شهید استان بوشهر این روزها عطر دل انگیز شهادت سرتاسر فضای میهن اسلامی ما بلکه جهان اسلام را سرشار کرده است، شهادت سردار سلیمانی فرمانده شجاع تکرار نشدنی جبهه مقاومت اسلامی، مجاهدت خستگی ناپذیر، نماد درخشان و ستاره پر فروغ سپهر افتخارات امت اسلام و همرزمانش و شهادت جمعی از دلدادگان آن شهید والامقام در کرمان و شهادت عزیزانمان در حادثه غم انگیر سقوط هواپیما در روزهای اخیر را به محضر حضرت صاحب الزمان و خانواده این شهیدان تسلیت عرض می‌کنم.
   
وی حضور در این مراسم را افتخاری بزرگ دانست و اضافه کرد: در این محفل بهشتی میزبانی شهیدانمان و میهمانی در محضر آنها یک افتخار بزرگ است. 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بوشهر مشرق مقاومت و محل طلوع خورشید مقاومت است و این منطقه زادگاه نبرد و مجاهدت علیه متجاوزان و اشغال‌گران است.
 وی بیان کرد: بوشهر مغرب قدرت‌های استعماری است و محل غروب آنان است و مدفنی است برای هر متجاوز و این را وقایع باشکوه این سرزمین به زیبایی در تاریخ زنده و جاری آن نوشته است.
 سردار سلامی با اشاره به حماسه باشکوه ایستادگی مردم این سرزمین به مدد عالمان بزرگ آن افزود: مقاومت رئیس علی دلواری به عنوان بیرق دار فراموش نشدنی تاریخ مبارزات ملت ایران گواهی بر صدق این گفتار است. دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی و مقابله شهید مهدوی و یارانش در مقابله مستقیم با آمریکایی‌ها اثبات همین گفتار است که اینجا جایی است که دست و پای متجاوزان قطع می‌شود و این یک افتخار ماندگار برای شما مردمان است.
 وی با اشاره به اینکه دلیران بوشهری مانند شهید مهدوی از پیشتازان شکستن ابهت پوشالی استکبار در نبرد مستقیم هستند، تصریح کرد: بوشهر مردمی مؤمن، باصفا، متقی و صادق دارد و ایمان و تقوای این مردم مثال‌زدنی است.
 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شهدا حجت‌های خدا روی زمین هستند و گشایش‌گران راه‌های فتح و فاتحان قله‌های سعادت هستند. شهدا ستون‌های مستحکم امنیت، عزت، شرف و کرامت ما هستند بدون آنکه دیده شوند و صخره‌های سرسختی هستند که این ملت و استقلال آن و عظمت آن همه به این صخره‌های مستحکم متکی است.
   
وی ادامه داد: امروز آنها هستند که از این کشور پاسداری می‌کنند نگهبانان واقعی کشور همین شهدا هستند و روح شجاعت و ثبات قدم و ایستادگی در مقابل دشمن را به عنوان یک فرهنگ در جامعه ما جاری ساختند و به ما درس استقامت دادند و به ما یاد دادند می‌توان به اذن خداوند و با تکیه بر نصرت‌های او با هر درجه از شکوه ظاهری ایستاد و زانو نزد، کرنش نکرد، پیش رفت و قله‌ها را فتح کرد و پرچم‌ها را به اهتزاز درآورد و اراده یک ملت را بر یک ائتلافی از قدرت‌های بزرگ تحمیل کرد. این پیام شهیدان ماست.
 سردار سلامی گفت: دشمن تمام توان عملیات روانی خود را به کار برد تا قلب‌ها را بلرزاند مردم را بترساند تردید ایجاد کند اما مردم ثابت قدم تر شدند در برابر مشکلات ایستادند و عظمت و شکوه یک مقاومت استثنایی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها با توطئه تکفیری‌ها تلاش کردند انرژی مقاومت را به تحلیل ببرند اما نظام و جبهه مقاومت این سیاست را در هم کوبیدند. از هر جبهه‌ای وارد شدند راه بسته شد.
 وی ادامه داد: در عرصه سیاسی هم تلاش کردند ایران اسلامی را منزوی کنند ولی ایران به عنوان قطب و محور در معادلات جهان محور همه ارتباطات سیاسی جهان شده است.
   
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن در میادین زیادی شکست خورد به صورت مستقیم و غیر مستقیم. این نبرد 40 ساله سرشار از پیروزی است و همه پیروزی‌های راهبردی است؛ یعنی شکست دهنده سیاست‌های اساسی دشمن.
 وی گفت: ایران بزرگ قدرت امریکا را تنزل داد. آن قدرت در برابر مقاومت ما فرسوده شد و آثار پوسیدگی را امروز می‌بینیم. به حوادث اخیر نگاه کنید. دشمن تلاش کرد پاسخ شکست‌های سریالی را در یک نقطه و آن نقطه تجسم روح مقاومت فرمانده ما سردار سلیمانی جبران کند. او می‌خواست در یک نقطه به همه شکست‌هایش پاسخ دهد. واقعاً ترور این فرمانده بزرگ که مظهر غیرت امت اسلامی بود از نظر آنها هم اندازه شکست‌هایش بود و از نظر ما بسیار بالاتر.
    
اما چه اتفافی روی زمین صورت گرفت. چطور ملت پس از شهادت دریا شد همه آمدند از هر نژاد و مسلک و تفکر سیاسی همه آمدند مانند یک روح در یک بدن. 7 میلیون انسان در تهران زیر تابوت سردار را گرفتند و بر آمریکا نفرین می‌کردند و به دنبال یک انتقام سخت بودند. آن‌ها تهدید کردند 52 نقطه ما را می‌زنند مردم با این که می‌دانستند رئیس جمهور آمریکا آنها را تهدید به تهاجم کرده است فریادانتقام سخت سر دادند.
   
همه آن سرمایه‌های دشمن در درون خیابان‌ها با اشک‌های مردم شسته شد. آن عملیات استثنایی تاریخ با رمز یا زهرا همه محاسبات دشمن را در هم کوبید و به ملت اعتباری جدید در سطح جهان داد. لطبل جنگ خاموش شد چون مردم نترسیدند اکنون ما به آرامش می‌رویم و هیچ کس در حرف و عمل فکری برای جنگ نمی‌کند. این آزمونی دقیق و معیاری کامل قابل اعتبار بود برای ارزیابی قدرت این ملت و بازدارندگی ما را کامل کرد.
 وی در پایان خطاب به بدخواهان نظام اسلامی تاکید کرد: هشدار می‌دهم همه اشرار عالم بفهمند از شرارت دست بردارند رژیم‌های متحد، مراقب باشند اشتباه آمریکا را تکرار نکنند.
 سردار سلامی افزود: ما به سمت آزادی و استقلال و تکمیل نقشه جامع قدرت و پیشرفت می‌اندیشیم. ما به آینده درخشان می‌اندیشیم. با اطمینان قلب می‌گویم روزگار را سپری کنید با آرامش. ما در هیچ عرصه‌ای نگران نیستیم. دشمن را پشت سر گذاشته‌ایم. آرام هستیم و مستقل و عزیز و سربلند و سرافراز و با هدایت‌های رهبری مصمم پیش می‌رویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1