تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۱۶۱۲۳
ترامپ:

به دنبال جنگ با ایران نیستم

۰
به دنبال جنگ با ایران نیستم
کبنا ؛دونالد ترامپ صبح روز چهارشنبه(به وقت تهران) در مصاحبه با خبرنگاران در مورد حوادث روز گذشته بغداد و حمله مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا در بغداد گفت: به دنبال جنگ با ایران نیستم و چنین جنگی را هم پیش‌بینی نمی‌کنم.
به گزارش روز چهارشنبه دیلی میل، ترامپ در زمان ترک فلوریدا در پاسخ به سوال خبرنگاران و در خصوص احتمال هرگونه درگیری نظامی میان آمریکا و ایران گفت: فکر نمی‌کنم این ایده خوبی باشد. من صلح را دوست دارم. توقع ندارم این اتفاق [جنگ با ایران] بیفتد. 
وی همچنین مدعی شد، در صورتی هم که جنگی بین ایران و آمریکا رخ دهد، خیلی طول نخواهد کشید.
این سخنان ترامپ ساعاتی پس از توئیت روز گذشته او درباره حوادث روز گذشته عراق مطرح شد. ترامپ در آن توئیت، مدعی دست داشتن ایران در حمله روز گذشته به سفارت آمریکا در عراق شده بود.
هواپیماهای آمریکا یکشنبه شب مقر نیروهای تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را هدف گرفتند. دستکم 25 نفر در این حملات به شهادت رسیدند.
مردم خشمگین عراق نیز روز گذشته در مراسم تشییع شهدای این حملات، در پاسخ به جنایات آمریکا در کشورشان، به سفارت آمریکا در بغداد یورش بردند.
ترامپ: امیدوارم هدیه کریسمس کیم یک گلدان باشد
ترامپ همچنین در مورد حرفهای اخیر رهبر کره شمالی در آستانه سال نو میلادی، گفت : امیدوارم هدیه کریسمسی که "کیم جونگ اون" وعده‌ آن را داده، یک گلدان باشد . این چیزی است که من دوست دارم نه چیزی دیگر.
ترامپ درمورد برنامه‌های کره شمالی برای رونمایی از سلاح راهبردی جدید در آینده نزدیک و ادامه برنامه هسته‌ای گفت: "من فکر می‌کنم او مرد حرف است (نه عمل) . "(ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1