تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۶۰۴۸
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

دفاع معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بسیج دانشجویی

۱
دفاع معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بسیج دانشجویی
کبنا ؛معاون فرهنگی و پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی برای اصلاح امور قابل تقدیر است.
 به گزارش کبنا، سید عیسی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت روز نهم دی ماه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران شاید بتوان گفت تنها انقلابی است که بر بصیرت و بر اساس شناخت مردم از اسلام ایجاد شد و روحیه انقلابیگری همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده‌اند عنصر ایجاد کننده و عنصر تداوم دهنده  انقلاب اسلامی است.
حسنی با تبریک نهم دی ماه روز بصیرت، افزود: با توجه به اینکه در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی چالش‌ها و آسیب‌های فراوانی وجود داشته ولی با حضور با بصیرت مردم و البته درایت جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف در بخش‌های گوناگون نظام این نقش‌ها و آسیب‌ها منتهی به نتیجه مطلوب دشمن نگردیده و انقلاب اسلامی مسیر خود را به امید خدا ادامه خواهد داد.
وی گفت: جای تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران و بسیج غرورآفرین است که در عرصه‌های مختلف تلاش و کوشش و فعالیت در کنار مردم، حامی نظام و مردم بوده است، مهم‌ترین  نکته در خصوص بصیرت مردم، تقویت روحیه بصیرت و مطالبه گری از سوی این نهادهاست.
این مسوول قضایی گفت: امروزه می‌بینیم که دانشجویان بسیجی ما در دانشگاه‌های کشور و استان به خوبی مطالبه‌گری می‌کنند و مسئولین را مورد نقادی قرار می‌دهند که این شایسته تقدیر است.
وی گفت: با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضاییه نسیم امید بخشی برای تغییر و تحول و مبارزه با فساد احساس  می‌شود و لذا لازم است نیروهای نظام در تمام ابعاد از جزیره‌ای عمل کردن اجتناب  نموده و به سوی ایجاد جبهه فرهنگی حرکت کنند.
این مسوول گفت: نیروهای نظام چه در بین مردم و چه در ادارات و قوای سه گانه باید طی یک استراتژی واحد گوش به فرمان مقام معظم رهبری در هر جایی که هستند منویات آن بزرگوار را آویزه گوش خود قرار دهند و جبهه‌ای عمل کنند  تا هم وظیفه الهی خود را انجام داده باشند و هم مسئولیت کاری خویش را به سرمنزل مقصود رسانیده باشند.
وی افزود: در قوه قضاییه رئیس محترم قوه و نیز روسای کل دادگستری‌های استانها و به ویژه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید ویژه‌ای بر مطالبه‌گری دارند و حتی از نقادی منصفانه و آگاهانه  از دستگاه قضایی استان استقبال می‌کنند.
حسنی گفت: باید مواظب باشیم که  مطالبه گری و نقادی در جای خود و زمان و مکان مناسب و به میزانی باشد که خودش  آسیب ایجاد نکند، بلکه شفابخش بوده و سبب تقویت نظام  گردد.
وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: به عنوان مثال معاونت فرهنگی و معاونت پیشگیری دادگستری استان یک مسیر خوب  ارتباطی احزاب، گروه‌ها، دسته جات جوانان انقلابی و رسانه‌های استان با تشکیلات دستگاه قضایی است و لذا اگر قرار است خبری یا موضوعی از درون دستگاه به بیرون اعلام شود باید از مسئولین پرسیده شود تا بعداً خلاف آن ثابت نشود که در این صورت قطعاً تیغ برنده نقد و مطالبه گری کُند خواهد شد.
این مسوول برای تمام رسانه‌های متعهد و نیز دانشجویان بسیجی و بسیجیان مطالبه‌گر آرزوی موفقیت کرده و خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در تمام ابعاد همانگونه که هم اکنون با مجموعه‌هایی مانند سازمان بسیج حقوقدانان، ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر، معاونت فرهنگی سپاه فتح و سایر بخش‌ها هماهنگی و همکاری دارد با سایر اقشار و گروه‌هایی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری مطالبه گر از مسئولین نظام هستند نیز با کمال خوشرویی استقبال خواهد نمود.
حسنی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم طی هفته‌های آینده جلسه هم اندیشی رئیس‌کل دادگستری استان با رسانه‌های انقلابی و نیز بخش‌های مطالبه‌گر نظام برگزار و از نزدیک با این جوانان تبادل نظر گردد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1