کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

پیش بینی ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد

9 دی 1398 ساعت 1:26

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰۰ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف استان برای برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال پیش بینی شده است.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۰۰ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف استان برای برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال پیش بینی شده است.
احد جمالی اظهار داشت: در دوره پیش انتخابات مجلس شورای ۷۷۱ شعبه در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد مستقر و آرای مردم را اخذ کردند که با توجه به آسیب شناسی های انجام شده تعداد صندوق اخذ رای در استان افزایش یافت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با توجه به زمان برگزاری انتخابات در فصل زمستان و توپوگرافی کوهستان مناطق سخت گذر برای اخذ آرای  مردم این مناطق برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
جمالی ابراز داشت: خودروهای کمک دار برای مناطق سخت گذر پیش بینی شده و هم اکنون در حال شناسایی مناطق سخت گذر برای تامین بالگرد هستیم.
وی بیان کرد: براساس بررسی های انجام شده ۲۲ هزار و ۵۰۰  نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد را انجام خواهند داد که بیشتر آنان از نیروهای مردمی هستند.
جمالی ادامه داد: برای شناسایی تخلف های انتخاباتی پایش های لحظه ای صورت می گیرد و بامتخلفان برخورد قانونی انجام می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سلامت انتخابات،صیانت از آرای مردم و حفظ بی طرفی مهمترین اولویت های ستاد انتخابات در استان است.
وی گفت: احراز هویت انتخابات در استان امسال به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
تنها ۲ نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه باشت و گچساران صلاحیت آنها از سوی هیات اجرایی احراز نشد که این افراد هم مشهور و مطرح نبوند.
بنا بر این گزارش، از مجموع ۲۷ نفر داوطلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هیچ فردی رد صلاحیت نشد. از ۱۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز ۱۵ نفر تایید صلاحیت شدند و افراد رد صلاحیت شده در این حوزه نیز شناخته شده نیستند .بیشترین تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم مربوط به حوزه کهگیلویه بزرگ با ۴۵ نفر است.


کد مطلب: 416034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416034/پیش-بینی-۸۰۰-شعبه-اخذ-رای-انتخابات-مجلس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1