تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۱۵۸۷۰
کبنا خبر می دهد:

بازدید سرزده «نگین تاجی» از دادگستری شهرستان بهمئی

۱
۰
بازدید سرزده «نگین تاجی» از دادگستری شهرستان بهمئی
کبنا ؛
به منظور نظارت بر نحوه رسیدگی های دادگستری شهرستان بهمئی، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونان در آن دادگستری حضور یافته  و سرزده، بازدید کردند.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد وی پس از ورود به شعب دادسرا و دادگاه ،دفاتر شعب را مورد بازدید و از نزدیک با کارکنان و قضات به گفتگو پرداختند.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همکاران قضایی و اداری این دادگستری در سخنانی اظهار داشت: عملکرد قضات و کارکنان شریف این دادگستری برای مردم روشن و مشخص است و شایسته است چنان داوری کنند که هر دو طرف احساس رضایت نمایند.
وی افزود: هنر می خواهد که بین 2 نفر قضاوت کنند.
نگین تاجی گفت: در موقع بروز مشکلات بیشترین درد و دغدغه ی فکری همکاران برای امنیت، آسایش و راحتی مردم است.
در ادامه این بازدید دکتر نگین تاجی با تعدادی از بزرگان و ریش سفیدان ایل بهمئی دیدار نمود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی ،اظهار داشت: از حضور افراد مطلع فرهنگی و آشنا به آداب و رسوم مردم بهمئی در شوراهای حل اختلاف استقبال می کنیم.

وی گفت: حضور افرادی که اطلاعات کامل از منطقه دارند می تواند در اصلاح ذات البین و صلح و سازش بسیار مؤثر باشد.
حسن نگین تاجی گفت: یکی از روزهای خوب کاری ام ،حضور در بین همکاران بهمئی و مردم خونگرم همین شهرستان است.
مقام ارشد قضایی استان اظهار داشت: الان نزدیک انتخابات هستیم و به هر حوزه قضایی تأکید کرده ایم در عروسی ها و تالارها تیراندازی ممنوع است. حتی اگر نمایندگان مجلس بخواهند در این مبحث ورود کنند برخورد قضایی لازم انجام می شود.
وی افزود: حضور مردم بهمئی در دوران انقلاب و پس از آن در زمان جنگ تا الان، با تقدیم شهیدان و جانبازان و آزادگان و مردمی که دخیل در رشته های علمی نخبه اند بر همگان روشن و واضح است.

نگین تاجی گفت: قاضی باید با مردم خوش رفتار باشد و مهربانی منافاتی با قاطعیت ندارد. با مردم مهربان باشید و قانون را هم اجرا کنید. مردمی بودن، انقلابی بودن و توانایی فرد است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی نیز در سخنانی گفت: مردم درخواست افزایش بهره مندی بیشتر از دستگاه قضایی را دارند.
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی افزود: ریش سفیدان و معتمدین نهایت همکاری و حمایت از دادگستری را داشته  و برای حل مشکلات مردم مراجعه می نمایند.
 
دیدار جمعی از بزرگان ایل بهمئی با دکتر نگین تاجی به منظور تشکر از دادگستری استان و شهرستان
یکی از ریش سفیدان در سخنانی ضمن تشکر از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: مجموعه دادگستری که در بهمئی مشغول خدمتگزاری می باشند از خوبان و نیکان هستند که این شهرستان مشغول خدمتگزاری هستند.

یکی دیگر از این معتمدین حاضر در نشست گفت: قضات خوب و مصلح ، محرومیت منطقه را به خوبی درک کرده و با توجه به بافت فرهنگی بهمئی و رسومات ایلی و عشیره ای ،مشکلات عدیده ای که در شهرستان بلحاظ مسائل قضایی وجود داشت و ممکن بود که بخاطر یک مسئله، حوادث ناگواری اتفاق بیفتد ،را حل نمودند.
آقای نیک بین ، از این معتمدین، اظهار داشت: الان دادگستری و دادستان، شناخت خوبی از منطقه دارند و قریب 50 درصد از طرفین پرونده ها به دادگستری مراجعه نمی کنند و به صلح و سازش می انجامد. از انسان های ارزشمندی که در کسوت قاضی و کارمند در این دادگستری انجام وظیفه می نمایند انتظار داریم مشکلات و آسیب های اجتماعی توسط همین انسان های پاک و بدیل حل شود.

آقای جواهریان از ریش سفیدان حاضر در نشست ،با بیان اینکه انتخاب دکتر نگین تاجی که بومی استان هستند و بر  جغرافیایی منطقه و مسائل قومی و قبیله ای استان تسلط دارند ، موجب خوشحالی مردم استان خصوصاً شهرستان بهمئی است.
آقای باغ سخا سخنگوی شورای شهر نماینده مردم در شورای شهرلیک نیز گفت: منطقه ای محروم و داغ محرومیت بر پیشانی مان است اما همین که مقام ارشد قضایی استان در این شهرستان حضور می یابند سبب امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضایی است که برای مردم ارزش و احترام قائل است.
لازم به ذکر است حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،در این بازدید با تعدادی از مردمی که خواستار ملاقات با وی بودند ، دیدار رو در رو داشت.

 

 

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی اکبر صفری ۰۹۱۳۳۶۲۱۰۴۸۵۴⁴
United States
سلام‌ ای کاش یک روز هم مقام عالی رتبه قوه قضایه سرزده به دادگستری نطنز سرکشی میکردند. ماشین بنده را به ناحق از من گرفتن و الان یک سال که من بیکار شدم ده ملیون پول وکیل دادم ولی چه فاید شاکی من خالش منشی دفتر دادستان بوده الان جای این خانم عوض شده شده منشی قاضی تورا خدا سرزده سری به پرونده ها و پای درد مردم حاضر در سالن دادگاه بزنید پرونده۹۸۰۵۳۹ مربوط به اینجانب میباشد این پرونده راهم رسیدگی کنید ببینید چه بلائی سر من و امثال من آوردن البطه الان مدتی ریس دادگستری عوض شد یه مقدار بهتر شده ولی بازهم در دادگستری نطنز نیاز به جابجایی یه سری افراد هست که انشا الله در فرصتی مناسب انجام شود پرسنل دادگستر نطنز اگثرا"بومی منطقه هستن فقط بازپرس خوبی داریم آقای صدوق ایشان در مسیر حق و عدالت هستن ولی اکثر رای هارا که ایشان میدهد مورد مخالفت / قرار خواهد گرفت یه نمونه همین پرونده خود من ۰۹۱۳۳۶۲۱۰۴۸
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1