تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۱۵۸۴۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد:

راه آهن «اقلید-یاسوج» به کجا رفت؟

۳
۰
راه آهن «اقلید-یاسوج» به کجا رفت؟
کبنا ؛مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج و اتصال به آزاد راه شیراز- اصفهان دو دغدغه اصلی این استان هستند.
«پژمان نیک اقبالی» (روز شنبه، ۳۰ آذر ماه ) در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در حال تبدیل شدن به کریدور اصلی کشور است و فاصله شمال به جنوب کشور از این استان را کوتاه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه محور "پاتاوه- دهدشت" نیمه اول سال ۹۹ افتتاح و به بهره برداری می رسد، اظهارکرد: با بهره برداری از این محور ۲۰۰ کیلومتر فاصله بندر امام تا تهران کوتاه‌تر خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با بهره برداری از محور "پاتاوه- دهدشت"، این محور به یکی از محورهای پرتردد و چالشی استان تبدیل خواهد شد که باید از هم اکنون به فکر این مساله باشیم.
نیک اقبالی با اشاره به دو دغدغه اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه شبکه های ارتباطی تصریح کرد: یکی از دغدغه ها اینست که هم اکنون روزانه حدود ۲۵۰ نفر از «یاسوج به سمت شیراز» حرکت می کنند تا از طریق فرودگاه "شیراز به تهران" سفر کنند که این مساله خطرات و هزینه های سفر را بیشتر می کند و امیدواریم که پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش یابند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این دغدغه ها اتصال یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه "شیراز- اصفهان" است که با این کار استان کهگیلویه و بویراحمد از بن بست خارج می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ان شاء الله بتوانیم در نشستی با وزیر راه و شهرسازی این دو دغدغه را به سرانجام برسانیم.

به راه آهن "اقلید-یاسوج" توجه نمی شود
وی با اشاره به وضعیت راه آهن" اقلید- یاسوج" تاکید کرد: طی سالجاری ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این پروژه ملی اختصاص یافت که متاسفانه تاکنون تنها ۹۰۰ میلیون تومان از این میزان تخصیص داده شد.
با بیان اینکه به راه آهن "اقلید-یاسوج" توجه نمی شود، ادامه داد: طریق الرضای جاده ای که اهواز را به مشهد وصل می کند از این استان می گذرد و طریق الرضای ریلی را در برنامه داریم که راه اهن" اقلید- یاسوج "بخشی از این راه است و می توانیم به راه آهن" اهواز- شیراز متصل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاجی عزیزونیک اقبالی
Iran, Islamic Republic of
به چنارستان دم حونه حاجی
س
Iran, Islamic Republic of
انتخابا ت در پیش است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1