تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۱۵
امام جمعه شهرکرد:

مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند

۰
مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند
کبنا ؛ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه نقشه‌های شیطانی دشمنان نقش بر آب شد و مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند.
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۲۸ آبان‌ماه در تجمع مردمی و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور در شهرکرد، اظهار کرد: امروز در بسیاری از مناطق کشور و چهارمحال و بختیاری روز بزرگی است.
وی افزود: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت استان با بیداری وظایف دینی، اسلامی و انقلابی خود را دنبال می‌کنند و قطعا امروز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بار دیگر ثبت خواهد شد.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: پیشگامی شما مردم استان در خنثی کردن فتنه‌ها بار دیگر به ثبت خواهد رسید.
وی بیان کرد: تصاویر این اجتماع بزرگ به صورت جهانی به گوش دشمنان، مستکبران و بدخواهان نظام می‌رسد و آن‌ها متوجه می‌شوند که ما هم خواسته و مشکل داریم، اما اجازه نمی‌دهیم که از بدخواهانی که به جز شرارت چیزی از آن‌ها دیده نشده در امور کشور ما دخالت کنند و ما با شعارهای خود آن‌ها را خنثی کرده و خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروزه انقلاب، انقلاب انبیا و انقلاب دینی بوده و تمام اهداف و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری چیزی جز قرآن کربم، معارف انبیا و اسلام نبوده است، زیرا انقلاب اسلامی از آیات قرآن کریم نشات می‌گیرد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز در این اجتماع همگان جمع شده‌اید که به آیات الهی توجه کنید و خداوند متعال  را سپاسگزار باشد، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب جانشین حجت خدا است که در این برهه از زمان سخن ایشان بسیار حکیمانه بود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چند روز گذشته، گفت: ایشان توصیه کردند که حق مردم رعایت شود، مطالبه مردم به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود و مشکلات مردم زمین نماند.
حجت‌الاسلام نکونام بیان کرد: در عین حال در این قضایا بحث دولت یا یک وزارتخانه مطرح نیست، بلکه بحث ساختار نظام و سران سه قوه است که باید ساختار عدالت تقویت شود، زیرا این امر مصلحت امروز ما بوده که بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: باید مطالبات به صورت قانونی انجام شود، اگر قرار است اجتماعاتی در قالب مطالبات و خواسته مردم صورت گیرد باید با شعارهای منطقی همراه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: شما مطالبه‌گر هستید و نباید مشکلات شما نادیده گرفته شود، مسئولان مردم را محرم خود بدانند و هر تصمیم که برای افکار عمومی به خصوص برای مردم گرفته می‌شود نباید موجب غافلگیری مردم و پشت درب‌های بسته انجام شود، زیرا با این گونه تصمیمات میدان به دست بازیگران داده می‌شود.
وی با بیان اینکه آنچه امروز مطرح است، اعتماد مردم به مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: لازم است این امر مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: باید مسئولان با مردم در ارتباط بوده و ارتباط میان آن‌ها صمیمی باشد، هر تصمیمی  که می‌خواهند بگیرند  قبل از آن معیشت مردم را مدنظر داشته باشند.
وی گفت: قطعا مردم در برابر دشمنان می‌ایستند ولی بی‌تدبیری، سوء مدیریت و عدم نظارت لازم از سوی مسئولان را انتظار ندارند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: رساندن بنزین به قیمت واقعی سازو کار خود را نیاز دارد، اکنون که این تصمیم گرفته شده باید ساختار نظام تقویت شود و نظارت جدی و مستمر صورت گیرد.
وی گفت: خوشبختانه نقشه‌های شیطانی دشمنان نقش بر آب شد و مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: آتش زدن اموال عمومی یک شبه نبوده بلکه مدت‌ها آموزش داده شده که اینگونه اموال عمومی را به آتش کشیدند.
وی افزود: ممکن است عده‌ای از جوانان در این زمان هیجان زده شوند، ولی باید آن‌ها را به سمت جامعه خود هدایت و فتنه‌گران را از آن‌ها جدا کنیم.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این ایام تمام مسئولان در عرصه حاضر و مردم را به خوبی حمایت کردند که جای تشکر دارد و لازم است همچنان جداکننده صف اغتشاش‌گران از معترضان و کمک‌کننده به مردم باشند.(ایسنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1