تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۱۴۳۷۶
امام جمعه قلعه رئیسی:

چاروسا گرفتار بی‌تدبیری مدیریتی است

۰
چاروسا گرفتار بی‌تدبیری مدیریتی است
کبنا ؛به برکت نظام اسلامی پروژه های خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و نقاط محروم کلنگ زنی و در حال اجرا است. یکی از این پروژه ها، پروژه گازرسانی به منطقه چاروسا است. اما گاهی به دلایلی این پروژه های خوب، به سرانجام نهایی نمی رسند که انتظار می رود، مسئولان در این رابطه تدابیری بیشتری بیندیشند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز (10 آبان ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: صله رحم در دنیا سبب آسانی حساب در آخرت می شود.
امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه دوم به پرهیز از اسراف اشاره و فرهنگ سازی عمومی، ترویج آموزه های دینی و فراهم نمودن زیرساخت های مناسب در عرصه تولید با کیفیت را از مهمترین راه حل های این معضل دانست.
وی به روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز اشاره و بیان کرد: 40 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران می گذرد که در واقع لانه جاسوسی و لانه شیطان بزرگ در ایران بود و سفارت معمولا برای تسهیل روابط بین مردم دو کشور تنظیم روابط دو دولت است اما سفارت آمریکا در ایران برای جاسوسی بود که اولین نمود جاسوسی در کودتای 28 مرداد بود و نقش سفارت آمریکا در تقویت رژیم پهلوی برای مقابله با انقلاب اسلامی در سال 57 و بعد از پیروزی در آشوب آفرینی و توطئه سازی باعث شد جوانان انقلابی دانشجوی خط امام با درک درست از شرایط دست به اقدام به هنگام بزنند.
صلواتی تصریح کرد: یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی رهایی ایران از زیر سلطه آمریکا و همین قانون استعماری کاپیتولاسیون بود و این قانون عمری به درازی استعمار دارد و هدف اصلی این قانون تحمیل معاهدت تجاری هستند و بیش از 150 کشور دنیا به این ننگ مبتلا هستند و ایران انقلابی از معدود کشورهایی است که به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت بی نظیر مردم و به برکت خون شهیدان و هدایت امامین انقلاب از این بلای ذلت آمیز نجات پیدا کرده است.
امام جمعه قلعه رئیسی به خبر هلاکت البغدادی اشاره کرد و گفت: مهمترین نکته هلاکت البغدادی درس عبرتی است که دوباره برای خوش باوران و دلبستگان به غرب و آمریکاست که باز هم با چشمان خود ببینند بعد از هلاکت صدام، قذافی، ملاعمر، بن لادن و زرقاوی و سرانجام البغدادی رسید.
صلواتی با بیان اینکه آنچه این روزها باعث درد و نارضایتی مردم چاروساست ضعف مدیریت‌هاست  خاطرنشان کرد: مردم منطقه بخاطر برخوردار شدن از نعمت گاز شکرگزار خداوند متعال و قدردان نظام و انقلاب و مدیریت ولایی نظام و مسئولان هستند اما  بزرگترین روستای منطقه شوتاور از این نعمت محروم شد روستای دالون و المور و الگن و قسمت هایی از شهر قلعه رئیسی هنوز گاز ندارد و در آستانه فصل سرما از این نعمت محروم هستند چرا چنین وضعیتی به وجود آمد؟
وی ادامه داد: اگر یک مدیر توانمند و کارآمد و پیگیر مشکلات مردم بود این نابسامانی ها بوجود نمی آمد چرا در یک نقطه همسایه گاز دارد و دیگری حسرت می خورد اهالی روستایی از این نعمت برخوردار شدند روستای دیگری محروم است حتی نفت هم ندارند چرا چنین تبعیض هایی بوجود آمد؟ مسئولان استان چاره اندیشی کنند نگذارند چاروسا دچار بحران شود و مسئولان شرکت گاز هر چه سریعتر این پروژه را ساماندهی کنند شهرداری و دهیاری ها و بنیاد مسکن و نظام مهندسی به صورت جهادی عمل کنند این مشکلات و معضلات را یک مدیر توانمند و دارای روحیه جهادی  می تواند حل کند و انتظار هست مسئولان توجه کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: در گذشته از طریق همین تریبون نماز جمعه از مسئولان و شهرداری دهدشت از زبان مردم مطالبه ای را مطرح کردم که جاده قبرستان شهر دهدشت را چاره اندیشی کنند چون باعث آزار و اذیت و اتلاف وقت مردم و ترافیک سنگین می شود که با همت مسئولان و شهرداری دهدشت این مطالبه مردمی را انجام دادند و مسیر را زیر سازی و آسفالت نمودند باعث خوشحالی مردم شدند بنده هم از طریق همین تریبون از همه مسئولان و شهرداری دهدشت تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم مسئولان و شورای اسلامی و شهرداری  قلعه رئیسی  هم خیابانها و کوچه شهر را زیر سازی و آسفالت کنند امیدوارم روزی بیاید که از طریق همین تریبون هم از این عزیزان از زبان مردم قدردانی و تشکر صورت گیرد ان شاءالله آن روز نزدیک باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1