تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب : ۴۱۴۰۰۰
در نشست شورای اداری گچساران مطرح شد

جمالی: مجری قانون اجازه حمایت از کاندیدا را ندارند/ برخورد با استفاده کنندگان از امکانات دولتی در انتخابات

۰
جمالی: مجری قانون اجازه حمایت از کاندیدا را ندارند
کبنا ؛نشست شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست علی خوان پایه و با حضور معاون سیاسی استاندار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که امروز (چهارشنبه 24 مهر ماه 98) برکزار شد، گفت: مجری قانون هستیم و اجازه حمایت از یک کاندید را نداریم و اگر مواردی مشاهده شود که از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات استفاده شود برخورد خواهیم کرد.
جمالی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: در اسفندماه امسال شاهد و ناظر مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
 وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت حساسی  قرار گرفته و هجمه دشمنان بیش از پیش بوده است، گفت: با توجه به  توطئه‌های دشمنان که هم اکنون  با تحمیل فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهند این نظام را ناکارآمد جلوه دهند حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئله اصلی امنیت و سلامت انتخابات و در نهایت حضور حداکثری و ایجاد سرمایه اجتماعی بیش از قبل برای حاکمیت جمهوری اسلامی مورد نظر است.
جمالی با بیان اینکه امنیت، سلامت و حضور حداکثری شما مسوولان باید به وجود بیاورید، عنوان کرد:  در مسیر انتخابات سیاست کلی نظام و سیاست استانداری در کهگیلویه و بویراحمد این است که مجری قانون هستیم و اجازه حمایت از یک کاندید را نداریم و اگر مواردی مشاهده شود که  از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات  استفاده شود برخورد خواهیم کرد.
 وی  ادامه داد: با توجه به مسائلی که بیان شد، وضعیت شهرستان گچساران یک وضعیت حساسی است چرا که از نظر موقعیت جغرافیایی شهرستان  جنوب غرب  را به جنوب شرق  متصل و با 3  استان خوزستان، فارس و بوشهر همسایگی دارد.
جمالی ابراز کرد: در آینده مصمم هستیم که 2 بخش به شهرستان گچساران افزوده شود چرا که شهرستان گچساران دارای ظرفیت و زیرساختهای خوبی است.
وی با بیان اینکه رشد منفی آسیب‌ها و رشد مثبت هنجارها از شاخص‌های توسعه یافتگی یک منطقه به شمار می‌رود، گفت:  شهرستان گچساران  یکی از قطب‌های اصلی استحصال نفت است و با توجه به شرایط خوب این فرمانداری در گچساران به عنوان فرمانداری ویژه برخوردار خواهد شد.
پیش‌بینی ۱۴۷ حوزه اخذ رای در گچساران و باشت
معاون فرماندار گچساران گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی 147 حوزه اخذ رای در گچساران و باشت پیش‌ بینی شده است.
 سید مرتضی سجادپور اظهار کرد:  در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی  147  حوزه  اخذ رای در 2 شهرستان گچساران و باشت پیش‌ بینی شده است.
 معاون فرماندار گچساران گفت: از این مجموع تعداد 103 حوزه در گچساران و تعداد 44 حوزه اخذ رای در شهرستان باشت در نظر گرفته شده است.

خوانپایه: استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است
فرماندار گچساران گفت:استفاده از امکانات اداری و دولتی به هر نحو و شکلی در انتخابات با مسوولان برخورد صورت خواهد گرفت.
در این نشست علی خوانپایه با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها استانداری کهگیلویه و بویراحمد حضور معاون استانداری در شهرستان ها و شرکت  در جلسات شورای اداری است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی استانداری برگزاری  انتخابات است، گفت: با توجه به اینکه شهرستان گچساران دارای دیدگاه و شرایط خاصی است برگزاری انتخابات در این شهرستان  از شرایط خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد:  شهرستان گچساران  به  لحاظ  دارا بودن منابع غنی گازی و نفتی این شهرستان را  نسبت به دیگر شهرستان‌ها متمایز کرده است.
 خوانپایه ابراز کرد: در کنار این منابع غنی نفت و گاز نعمات دیگری از جمله منابع سرشار آب، وجود دو سد بزرگ و اراضی کشاورزی و اجرای سیتم آبیاری نوین  این شهرستان را از جایگاه خاصی برخوردار شده اس.
 فرماندار گچساران با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی انجام  و در حالانجام است ، گفت:  با تمامی این امکانات اشتغال یکی از معضلات و مشکلات این شهریتان به شمار می‌رود.
بالاترین مقام اجرایی گچساران اذعان کرد:  فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی علاوه بر آن وظایف ذاتی مانند برگزاری انتخابات و توجه به سازمان‌های مردم نهاد کارهای خوبی  در این حوزه صورت گرفته است.
خوانپایه عنوان کرد: در حوزه شورای تامین شهرستان که بزرگترین و بالاترین نهاد تصمیم‌گیری  این شهرستان به شمار می‌رود علی رغم همه مشکلات شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم.
 وی  در ادامه با بیان اینکه این تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی موجب شده  که نگاه ویژه به این شهرستان شود، گفت: در آستانه نزدیک شدن به انتخابات هستیم که در این برهه وظایف خود را می‌طلبد.
 خوانپایه با اشاره به اینکه به عنوان قوه مجریه بایستی به چهار عنصر توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مشارکت، سلامت و امنیت بایستی مورد نظر مسوولان قرار گیرد.
فرماندار گچساران افزود: کارکنان ادارات در زمان خارج از وقت ادارای می‌توانند از کاندیدا حمایت کنند.
وی عنوان کرد: استفاده از امکانات اداری به هر نحو و شکلی در انتخابات با مسوولان برخورد صورت خواهد گرفت.
در این نشست سید نشاطی فر به عنوان معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گچساران منصوب شد. گفتنی است، نشاطی‌فر پیش از این در سمت مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1