مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل استاندارد پاسخگوی مردم می شود
17 مهر 1398 ساعت 23:02
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر کل استاندارد در سامانه 111 پاسخگوی درخواستهای مردمی میشود.
مدیر کل بازرسی استانداری در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: در راستای ترویج و عملیاتی کردن فرهنگ پاسخگویی و ایجاد حق دسترسي آسان و سريع مردم به خدمات اداري و نیز حق رسيدگي بهموقع به نظرات، پیشنهادها و شكايات مردم شریف استان، روز پنجشنبه 18 مهر ماه از ساعت 9:30 صبح تا ساعت 11:30 به مدت 2 ساعت «رحمتی» مدیر کل استاندارد استان به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی از طریق تماس با سامانه شماره 111 میباشد.
محمود مومن نسب عنوان کرد:برخی پرسش هایی که هم استانی های می توانند با شماره 111 از مدیرکل داشته باشند به شرح زیر است؛
1-نحوه تمدید و تجدید پروانه علامت استاندارد
2-نحوه تعلیق و رفع تعلیق پروانه
3-نحوه ابطال و صدور پروانه علامت استاندارد
4-نحوه برخوردهای تنبیهی راجع به اشکالات و نقص در کالاها و محصولات واحدها و صنوف
5-نحوه برخوردهای تنبیهی نسبت به کالاها و محصولات فاسد, تاریخ گذشته و فاقد نشان استاندارد.
6-شکایت از خدمات شهربازیها و مشکلات
7-سکایت از خدمات آسانسور و شرکت های نصاب
8-سوال در مورد چگونگی صدور گواهی ایمنی آسانسور ساختمان
9-شکایت از شرکت های بازرسی کالا و خدمات
10-روش های استعلام احراز اصالت پروانه استاندارد
11-شکایت از تخلفات مدیران کنترل کیفیت
12-شکایت از عدم تست ترازوهای سبک در صنوف مختلف
13- شکایت از عدم تست باسکول های ثابت و سیار مورد استفاده صنوف مختلف
14-سوال درخصوص آگاهی شهروندان از نحوه عمکلرد صحیح تراز در هنگام خرید کالا
کد مطلب: 413752