کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست 13 آبان ماه مطرح شد

واکنش تند معاون سیاسی استاندار کهگلیویه و بویراحمد به بی‌توجهی مدیران؛ کجا زندگی می‌کنید، متأسفم

16 مهر 1398 ساعت 0:09

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تذکری جدی از عدم حضور مدیران در نشست بزرگداشت یوم الله 13 آبان انتقاد کرد.


 نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان پیش از ظهر امروز در حالی به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که مدیران برای حضور در این جلسه استقبالی از خودشان نشان ندادند، موضوعی که مورد انتقاد تند احد جمالی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بی‌مهری مدیران نسبت به چنین جلسات حاکمیتی انتقاد کرد و گفت: مدیرانی که در نشست بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت شدند اما در چنین موقعیت حساسی حضور پیدا نکردند با اعلام و با امضای من تذکر جدی به آنها داده شود.
این مسئول بیان کرد: مدیران ما چگونه فکر می‌کنند و کجا زندگی می‌کنند، اگر عزتی داریم به برکت شهدا و امام شهدا، انقلاب و نظام اسلامی است باید به این نظام و انقلاب افتخار کنیم و به خود ببالیم که فرصت خدمت در چنین کشوری را پیدا کرده‌ایم.
وی با ابراز تاسف از بی‌توجهی مدیران به نشست‌های ملی و مذهبی در استان گفت: بحث نشست امروز ما استکبار جهانی است و تکبر از ناحیه هر فرد، جمع و حاکمیتی باشد از جنود شیطان است.
جمالی با بیان اینکه آمریکا نماد استکبار جهانی است، ادامه داد: در شرایط بسیار استراتژیک و استثنایی قرار داریم در این شرایط باید افتخار کنیم که پیرو امام علی و امام حسین(ع) هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب به غیر از دشمنی و توطئه چیزی از استکبار جهانی ندیدیم و آیا با وجود شیطنت‌های استکبار در سطح منطقه و جهان باید بی‌تفاوت باشیم؟ این بی‌تفاوتی مدیران جای تاسف دارد.
وی بیان کرد: استکبار جهانی علاوه بر توطئه‌ و دشمنی‌های گذشته در یکی دو سال اخیر با ایجاد گروهک‌های تکفیری تروریستی در سوریه، عراق و حمایت از حمله عربستان به یمن و توطئه‌های فراوان سعی در ناامن کردن منطقه دارد،  امروز نه تنها مردم ایران بلکه تمام آزادی‌ خواهان جهان در برابر توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا هوشیار شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی، 13 آبان بهتر و متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار شود و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری بهتر این روز در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
بنا بر این گزارش، بعد از این سخنان معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام رحیم رحیمی که به نمایندگی از حوزه علمیه برادران در نشست حضور داشت از سخنان قاطع معاون سیاسی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم به ادارات که مراجعه می‌کنند می‌گویند مدیران در جلسه هستند و بعد از یکی دو ساعت معلوم می‌شود مدیر به همراه رئیس دفتر در حال صحبت کردن و چای خوردن است.
وی عنوان کرد: همین موضوعات و رفتارها باعث نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی و ادارات شده است، تذکر جدی معاون سیاسی به مدیران که از جان و دل بیان شد امیدوار کننده است و به نمایندگی از حوزه‌های علمیه استان از احد جمالی قدردانی می‌کنم.


کد مطلب: 413636

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413636/واکنش-تند-معاون-سیاسی-استاندار-کهگلیویه-بویراحمد-بی-توجهی-مدیران-کجا-زندگی-می-کنید-متأسفم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1